Dopad diferenciace vzdělávacích příležitostí v povinném vzdělávání na vývoj nerovností ve výsledcích žáků v ČR po roce 2000
1.
SYSNO ASEP
0343110
Druh ASEP
J - Článek v odborném periodiku
Zařazení RIV
J - Článek v odborném periodiku
Poddruh J
Ostatní články
Název
Dopad diferenciace vzdělávacích příležitostí v povinném vzdělávání na vývoj nerovností ve výsledcích žáků v ČR po roce 2000
Překlad názvu
The impact of the differentiation of educational opportunities in compulsory education on the development of achievement disparities after the year 2000
Tvůrce(i)
Straková, Jana (SOU-Z)
Zdroj.dok.
Pedagogika. - : Univerzita Karlova v Praze
- ISSN 0031-3815
Roč. 60, č. 1 (2010), s. 21-36
Stať analyzuje vývoj nerovností ve výsledcích a vzdělávacích příležitostech žáků na úrovni povinného a středního vzdělávání v České republice po roce 2000. Analýzy jsou provedeny na datech z mezinárodních srovnávacích výzkumů vědomostí a dovedností s využitím metod víceúrovňového modelování.
Překlad anotace
The article focuses on the development of inequalities in student achievement and educational inequalities in compulsory and secondary education in the Czech Republic after the year 2000. Tha analyses are carried out on the data from the interantional comparative surveys and use the method of multilevel modelling.
Pracoviště
Sociologický ústav
Kontakt
Eva Nechvátalová, eva.nechvatalova@soc.cas.cz, Tel.: 222 220 924 / linka 351
Rok sběru
2011
Počet záznamů: 1
Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom
jak používáme cookies.