- Učitelé a optimismus
Počet záznamů: 1  

Učitelé a optimismus

  1. 1.
    SYSNO ASEP0305858
    Druh ASEPK - Konferenční příspěvek (lokální konf.)
    Zařazení RIVStať ve sborníku
    NázevUčitelé a optimismus
    Překlad názvuTeachers and optimism
    Tvůrce(i) Řehulka, Evžen (PSU-E)
    Zdroj.dok.Učitelé a Zdraví 4. - Brno : Psychologický ústav AV ČR, Nakl. Pavel Křepela, 2002 - ISBN 80-902653-9-4
    S. 91-111
    Poč.str.21 s.
    AkceUčitelé a zdraví/4./
    Datum konání20.09.2001-21.09.2001
    Místo konáníBrno
    ZeměCZ - Česká republika
    Typ akceWRD
    Jazyk dok.cze - čeština
    Země vyd.CZ - Česká republika
    Klíč. slovaTeacher personality ; stress coping ; optimism
    Vědní obor RIVAN - Psychologie
    CEZAV0Z7025918 - PSU-E
    AnotaceStudie se zabývá osobností učitele, zejména ve vztahu ke zvládání zátěží. Mezi tzv. nárazníkovými faktory (buffery) je také studován optimismus, buď jako výraz vlastností osobnosti nebo jako životní zaměření v kontinuu optimismus pesimismus. Je použita teorie naučeného optimismu (learned optimism) M. Seligmana a jeho dotazníku při studiu učitelů, kdy se ukázalo, že ve výkladovém rámci optimismu neukazují učitelé obecně žádné mimořádné hodnoty.
    Překlad anotaceThe study deals with teacher personality, mainly relating to stress coping. Among so-called buffers is explored also optimism, either as an expression of personality characters, or as a life orientation in the continuum optimism pessimism. A theory is used of learned optimism of M. Seligman and so is his questionnaire by investigating teachers, when it was found that in the explanatory terms of optimism teachers dont show any especial values.
    PracovištěPsychologický ústav
    KontaktŠtěpánka Halamová, Halamova@praha.psu.cas.cz, Tel.: 222 222 096
    Rok sběru2008
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.