Počet záznamů: 1  

Učitelé a optimismus

  1. 1.
    0305858 - PSÚ 2008 RIV CZ cze K - Konferenční příspěvek (tuzemská konf.)
    Řehulka, Evžen
    Učitelé a optimismus.
    [Teachers and optimism.]
    Učitelé a Zdraví 4. Brno: Psychologický ústav AV ČR, Nakl. Pavel Křepela, 2002, s. 91-111. ISBN 80-902653-9-4.
    [Učitelé a zdraví/4./. Brno (CZ), 20.09.2001-21.09.2001]
    Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z7025918
    Klíčová slova: Teacher personality * stress coping * optimism
    Kód oboru RIV: AN - Psychologie

    Studie se zabývá osobností učitele, zejména ve vztahu ke zvládání zátěží. Mezi tzv. nárazníkovými faktory (buffery) je také studován optimismus, buď jako výraz vlastností osobnosti nebo jako životní zaměření v kontinuu optimismus pesimismus. Je použita teorie naučeného optimismu (learned optimism) M. Seligmana a jeho dotazníku při studiu učitelů, kdy se ukázalo, že ve výkladovém rámci optimismu neukazují učitelé obecně žádné mimořádné hodnoty.

    The study deals with teacher personality, mainly relating to stress coping. Among so-called buffers is explored also optimism, either as an expression of personality characters, or as a life orientation in the continuum optimism pessimism. A theory is used of learned optimism of M. Seligman and so is his questionnaire by investigating teachers, when it was found that in the explanatory terms of optimism teachers dont show any especial values.
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0159014

     
     
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.