Počet záznamů: 1  

Optimal timing of TV commercials: symmetrical model

  1. 1.
    SYSNO ASEP0155985
    Druh ASEPJ - Článek v odborném periodiku
    Zařazení RIVJ - Článek v odborném periodiku
    Poddruh JOstatní články
    NázevOptimal timing of TV commercials: symmetrical model
    Tvůrce(i) Kadlec, Tomáš (NHU-N)
    Zdroj.dok.Prague Economic Papers. - : Vysoká škola ekonomická v Praze - ISSN 1210-0455
    Roč. 11, č. 4 (2002), s. 356-369
    Poč.str.14 s.
    Jazyk dok.eng - angličtina
    Země vyd.CZ - Česká republika
    Klíč. slovaTV commercials ; optimal timing
    Vědní obor RIVAH - Ekonomie
    CEZAV0Z7085904 - NHU-N
    AnotaceIn this paper I study the behavior of two TV broadcasters on a market where viewers perpetually make a decision whether to watch TV and which TV channel to watch.
    PracovištěEkonomický ústav
    KontaktTomáš Pavela, pavela@cerge-ei.cz, Tel.: 224 005 122
    Rok sběru2003

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.