Počet záznamů: 1  

Optimal timing of TV commercials: symmetrical model

  1. 1.
    0155985 - NHU-N 20020240 RIV CZ eng J - Článek v odborném periodiku
    Kadlec, Tomáš
    Optimal timing of TV commercials: symmetrical model.
    Prague Economic Papers. Roč. 11, č. 4 (2002), s. 356-369. ISSN 1210-0455. E-ISSN 2336-730X
    Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z7085904
    Klíčová slova: TV commercials * optimal timing
    Kód oboru RIV: AH - Ekonomie

    In this paper I study the behavior of two TV broadcasters on a market where viewers perpetually make a decision whether to watch TV and which TV channel to watch.
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0053454

     
     

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.