Počet záznamů: 1  

Co dělá fyzika? Příspěvek o tom, koho se (v hodinách fyziky) vlastně ptát

  1. 1.
    0574895 - FLÚ 2024 CZ cze K - Konferenční příspěvek (tuzemská konf.)
    Maršálek, Jan
    Co dělá fyzika? Příspěvek o tom, koho se (v hodinách fyziky) vlastně ptát.
    [What does the physics do? A short comment on who to ask (in the physics class).]
    Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky /10./. Jak se za 20 let změnila výuka fyziky? Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2023 - (Kéhar, O.), s. 125-129. ISBN 978-80-261-1159-7.
    [Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky /10./. Srní (CZ), 28.04.2022-01.05.2022]
    Grant ostatní: AV ČR(CZ) StrategieAV21/24
    Program: StrategieAV
    Institucionální podpora: RVO:67985955
    Klíčová slova: science studies * teaching * physics
    Obor OECD: 6.5 Other Humanities and the Arts
    https://kof.zcu.cz/ak/trendy/10/index.php?sbor

    Autor příspěvku argumentuje ve prospěch zohledňování sociálně-vědního studia vědy ve středoškolské výuce. Poukazuje na to, že se učitelé a učitelky mohou vydat do prostoru sociologie vědy (jež je často sociologií fyziky), aniž by se tím nutně vzdalovali od vědeckého poznání, jež se zavázali žákům a žákyním předávat.

    The author argues in favor of taking social studies of science into account in secondary school teaching. He points out that teachers may venture into the area of sociology of science (which is often empirically grounded in physics) without necessarily moving away from the content of scientific knowledge they wish to communicate to their students.
    Trvalý link: https://hdl.handle.net/11104/0344895

     
     
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.