Počet záznamů: 1

Mystifikace v mediálním a reklamním dialogu: kódové a stylové předstírání (a jeho proměny v čase)

  1. 1.
    0355721 - UJC-A 2011 RIV PL cze M - Část monografie knihy
    Hoffmannová, Jana
    Mystifikace v mediálním a reklamním dialogu: kódové a stylové předstírání (a jeho proměny v čase).
    [Mystification in media and advertising dialogue: pretenses in code and style (and their transformations over time).]
    Odbicie ważnych wydarzeń historycznych w języku i w literaturze czeskiej. Poznań: Instytut filologii słowiańskiej Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza, 2010, s. 215-226. ISBN 978-83-926152-7-9
    Grant CEP: GA ČR GA405/09/2028
    Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z90610518
    Klíčová slova: media texts * advertising dialogue
    Kód oboru RIV: AI - Jazykověda

    Příspěvek sleduje mediální a reklamní texty založené na mystifikaci: na předstírání, resp. zastírání identity pisatele se tu významně podílí výběr kódu (spisovná čeština, obecná čeština, slang, nářečí) a stylu (vysokého či nízkého).

    The media and advertising texts examined in the paper are grounded in mystification – their authors intend to „confuse“ readers through their selection of code (Standard Czech, Common Czech, slang, territorial dialect) and style (high – low).
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0006311