Vyžádat soubor

Reference/citace:  KOLLEROVÁ, Lenka, YANAGIDA, T., MAZZONE, A., SOUKUP, P., STROHMEIER, D. ”They Think that I Should Defend”: Effects of Peer and Teacher Injunctive Norms on Defending Victimized Classmates in Early Adolescents. Journal of Youth and Adolescence. 2018, 47(11), 2424-2439. ISSN 0047-2891. E-ISSN 1573-6601. Dostupné z: https://link.springer.com/article/10.1007%2Fs10964-018-0918-2
Vyžádané dokumenty:  0495026 J Kollerová a kol. Norms and defending JYA 2018.pdf - Autorský preprint
Tento vyžádaný dokument není dostupný v režimu otevřeného přístupu (open access). Prostřednictvím níže dostupného formuláře však můžete požádat autora o kopii dokumentu. Pokud bude Vaše žádost akceptována, dokument obdržíte e-mailem.

Pole označena znakem * je nutné vyplnit.

(Universities, research institutions, associations …)

0495026 J Kollerová a kol. Norms and defending JYA 2018.pdf

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.