Vyžádat soubor

Reference/citace:  MARTINKOVÁ, Patrícia, DRABINOVÁ, Adéla, LIAW, Y.L., SANDERS, E.A., MCFARLAND, J.L., PRICE, R.M. Checking Equity: Why Differential Item Functioning Analysis Should Be a Routine Part of Developing Conceptual Assessments. CBE-Life Sciences Education. 2017, 16(2), rm2. ISSN 1931-7913. E-ISSN 1931-7913
Vyžádané dokumenty:  a0473434suppl.pdf - Vydavatelský postprint
Tento vyžádaný dokument není dostupný v režimu otevřeného přístupu (open access). Prostřednictvím níže dostupného formuláře však můžete požádat autora o kopii dokumentu. Pokud bude Vaše žádost akceptována, dokument obdržíte e-mailem.

Pole označena znakem * je nutné vyplnit.

(Universities, research institutions, associations …)

a0473434suppl.pdf

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.