Vyžádat soubor

Reference/citace:  KATRŇÁK, T., SIMONOVÁ, Natalie, FÓNADOVÁ, L. From Quantitative to Qualitative Differences: Testing MMI and EMI in the Czech Secondary School System in the First Decade of the 21st Century. Research in Social Stratification and Mobility. 2016, 46(Part B), 157-171. ISSN 0276-5624. E-ISSN 1878-5654. Dostupné z: http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S027656241630141X
Vyžádané dokumenty:  J_Katrňák_Simonová_Fónadová_RSSM_2016.pdf - Vydavatelský postprint
Tento vyžádaný dokument není dostupný v režimu otevřeného přístupu (open access). Prostřednictvím níže dostupného formuláře však můžete požádat autora o kopii dokumentu. Pokud bude Vaše žádost akceptována, dokument obdržíte e-mailem.

Pole označena znakem * je nutné vyplnit.

(Universities, research institutions, associations …)

J_Katrňák_Simonová_Fónadová_RSSM_2016.pdf

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.