Výsledky vyhledávání
- 1.0557568 - NHÚ 2023 RIV CZ cze V - Výzkumná zpráva
Korbel, Václav
Intenzita používání vyučovacích metod učiteli a jejich vztah s výsledky vzdělávání.
[The intensity of teachers’ use of teaching methods and its impact on learning outcomes.]
Praha: Národohospodářský ústav AV ČR, v. v. i., 2022. 40 s. Studie IDEA, 5/2022. ISBN 978-80-7344-628-4
Grant ostatní: AV ČR(CZ) StrategieAV21/22
Program: StrategieAV
Institucionální podpora: RVO:67985998
Klíčová slova: teaching methods * learning outcomes * primary school
Obor OECD: Applied Economics, Econometrics
https://idea.cerge-ei.cz/files/IDEA_Studie_5_2022_Vyucovaci_metody/files/extfile/IDEA_Studie_5_2022_Vyucovaci_metody.pdf
Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0331536 - 2.0552128 - OÚ 2022 RIV CZ cze J - Článek v odborném periodiku
Třísková, Hana
Když čínsky, tak hezky – minimoduly a prozodická transkripce CHIPROT.
[Speaking Mandarin in a hǎotīng way. Didactic methods – minimodules and the prosodic transcription CHIPROT.]
Nový Orient. Roč. 75, č. 2 (2020), s. 56-68. ISSN 0029-5302
Institucionální podpora: RVO:68378009
Klíčová slova: Chinese * Mandarin * phonetics * pronunciation * teaching methods
Obor OECD: Linguistics
Způsob publikování: Pouze metadata
Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0329123Název souboru Staženo Velikost Komentář Verze Přístup NO 2020_02-Třísková-CHIPROT a minimoduly.pdf 4 503.2 KB Vydavatelský postprint vyžádat - 3.0439224 - ÚOCHB 2015 RIV CZ cze J - Článek v odborném periodiku
Jaklová Dytrtová, Jana - Dytrtová, R. - Jakl, M. - Navrátil, Tomáš - Petr, M. - Šteffl, M.
Výuka chemie pro nechemické obory na vysokých školách.
[Chemistry education at universities for non-chemical study programmes.]
Chemické listy. Roč. 108, č. 12 (2014), s. 1172-1178. ISSN 0009-2770. E-ISSN 1213-7103
Institucionální podpora: RVO:61388963 ; RVO:61388955
Klíčová slova: teaching methods * study forms * syllabus * attention * efficiency
Kód oboru RIV: CF - Fyzikální chemie a teoretická chemie
Impakt faktor: 0.272, rok: 2014
Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0242703 - 4.0363621 - OÚ 2012 RIV CZ eng J - Článek v odborném periodiku
Třísková, Hana
The Structure of the Mandarin Syllable: Why, When and How to Teach it.
Archiv orientální: Quarterly Journal of African and Asian Studies. Roč. 79, č. 1 (2011), s. 99-134. ISSN 0044-8699
Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z90210515
Klíčová slova: Mandarin Chinese * syllable * phonetics * teaching methods
Kód oboru RIV: AI - Jazykověda
Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0199370