Výsledky vyhledávání
- 1.0377960 - MÚ 2013 RIV PL eng C - Konferenční příspěvek (zahraniční konf.)
Tichá, Marie
A few reflections on the way to discovery of patterns and coherence.
Proceedings of the CME-12: Children´s Mathematical Education: generalization in mathematics at all educational levels. Rzeszóv: Wydawnictwo Universytetu Rzeszowskiego, 2012 - (Pytlak, M.), s. 46-48. ISBN 978-83-7338-779-9.
[Childrens´ Mathematical Education (CME-12). Rzeszów (PL), 01.07.2012-05.07.2012]
Institucionální podpora: RVO:67985840
Klíčová slova: teachers’ professional competences * generalisation * coherence
Kód oboru RIV: AM - Pedagogika a školství
Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0209967 - 2.0343549 - MÚ 2011 RIV CZ eng A - Abstrakt
Tichá, Marie
Substantial Learning Environments for Natural Differentiation.
Mathematical Education in a Context of Changes in Primary School : The Conference Proceedings Abstracts. Olomouc: Univerzita Palackého Olomouc, 2010 - (Uhlířová, M.). s. 63. ISBN 978-80-244-2512-2.
[Matematické vzdělávání v kontextu proměn primární školy. 28.04.2010-30.04.2010, Olomouc]
Grant CEP: GA ČR(CZ) GA406/08/0710
Grant ostatní: Projekt COMENIUS(XE) 142453-LLP-1-2008-1-PL-COMENIUS-CMP
Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z10190503
Klíčová slova: natural differentiation * teachers' professional competences * substantial learning environment
Kód oboru RIV: AM - Pedagogika a školství
Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0186000 - 3.0343544 - MÚ 2011 RIV CZ cze C - Konferenční příspěvek (zahraniční konf.)
Tichá, Marie
Podnětná výuková prostředí pro přirozenou diferenciaci.
[Substantial Learning Environments for Natural Differentiation.]
Matematické vzdělávání v kontextu proměn primární školy. Olomouc: Univerzita Palackého Olomouc, 2010 - (Uhlířová, M.), s. 298-302. ISBN 978-80-244-2511-5.
[Matematické vzdělávání v kontextu proměn primární školy. Olomouc (CZ), 28.04.2010-30.04.2010]
Grant CEP: GA ČR(CZ) GA406/08/0710
Grant ostatní: Projekt COMENIUS(XE) 142453-LLP-1-2008-1-PL-COMENIUS-CMP
Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z10190503
Klíčová slova: natural differentiation * teachers' professional competences * substantial learning environment
Kód oboru RIV: AM - Pedagogika a školství
Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0185996Název souboru Staženo Velikost Komentář Verze Přístup Ticha2.pdf 0 170.9 KB Vydavatelský postprint vyžádat