Výsledky vyhledávání
- 1.0395245 - MÚ 2014 RIV CZ eng C - Konferenční příspěvek (zahraniční konf.)
Hošpesová, A. - Tichá, Marie
Posing problems with a given structure by pre-service teachers.
SEMT 13 - International Symposium, Elementary Maths Teaching. Proceedings. Prague: Charles University, Faculty of Education, 2013 - (Novotná, J.; Moravcová, H.), s. 368-369. ISBN 978-80-7290-637-6.
[SEMT'13 - International Symposium, Elementary Maths Teaching. Praha (CZ), 18.08.2013-23.08.2013]
Institucionální podpora: RVO:67985840
Klíčová slova: teachers' knowledge * scheme * structure of problem
Kód oboru RIV: AM - Pedagogika a školství
Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0223337 - 2.0369443 - MÚ 2012 RIV CZ eng C - Konferenční příspěvek (zahraniční konf.)
Tichá, Marie
The search for ways of enhancement of knowledge base for teaching.
SEMT 11 - International Symposium, Elementary Maths Teaching. Proceedings. Praha: Pedagogická fakulta UK, 2011 - (Novotná, J.; Moraová, H.), s. 387-388. ISBN 978-80-7290-509-6.
[SEMT'11 - International Symposium, Elementary Maths Teaching. Praha (CZ), 21.08.2011-26.08.2011]
Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z10190503
Klíčová slova: teachers' competence * teachers' knowledge * problem posing
Kód oboru RIV: AM - Pedagogika a školství
Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0203502Název souboru Staženo Velikost Komentář Verze Přístup Ticha2.pdf 1 636.1 KB Vydavatelský postprint vyžádat - 3.0041229 - MÚ 2007 RIV CZ eng C - Konferenční příspěvek (zahraniční konf.)
Tichá, Marie - Hošpesová, A. - Macháčková, Jana
Joint reflection in teacher training.
[Společná reflexe ve vzdělávání učitelů.]
Proceedings CIEAEM 58; Changes in Society: A Challenge for Mathematics Education. Plzeň: ZČU PedF, 2006 - (Coufalová, J.), s. 293-298. ISBN 80-7043-478-3.
[CIEAEM 58. Srní (CZ), 09.07.2006-15.07.2006]
Grant CEP: GA ČR(CZ) GA406/05/2444
Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z10190503
Klíčová slova: individual reflection * joint reflection * teachers´knowledge base
Kód oboru RIV: AM - Pedagogika a školství
Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0134767