Výsledky vyhledávání

  1. 1.
    0566707 - NHU-C 2023 CZ eng V - Výzkumná zpráva
    Rehák, Rastislav
    Sequential sampling beyond decisions? A normative model of decision confidence.
    Prague: CERGE-EI, 2022. 40 s. CERGE-EI Working Paper Series, 739. ISSN 2788-0443
    Grant ostatní: UK(CZ) GAUK 666420
    Institucionální podpora: Cooperatio-COOP
    Klíčová slova: decision * confidence * sequential sampling
    Obor OECD: Applied Economics, Econometrics
    https://www.cerge-ei.cz/pdf/wp/Wp739.pdf
    Trvalý link: https://hdl.handle.net/11104/0338012
     
     
  2. 2.
    0566705 - NHÚ 2023 RIV CZ eng V - Výzkumná zpráva
    Rehák, Rastislav
    Sequential sampling beyond decisions? A normative model of decision confidence.
    Prague: CERGE-EI, 2022. 40 s. CERGE-EI Working Paper Series, 739. ISSN 2788-0443
    GRANT EU: European Commission(XE) 101002898 - ATTENTION; European Commission(XE) 770652 - BEHAVFRICTIONS
    Institucionální podpora: RVO:67985998
    Klíčová slova: decision * confidence * sequential sampling
    Obor OECD: Applied Economics, Econometrics
    https://www.cerge-ei.cz/pdf/wp/Wp739.pdf
    Trvalý link: https://hdl.handle.net/11104/0338011
     
     
  3. 3.
    0553073 - NHU-C 2022 RIV GB eng J - Článek v odborném periodiku
    Gossner, O. - Steiner, Jakub - Stewart, C.
    Attention Please!
    Econometrica. Roč. 89, č. 4 (2021), s. 1717-1751. ISSN 0012-9682. E-ISSN 1468-0262
    Institucionální podpora: Progres-Q24
    Klíčová slova: sequential sampling * marketing * persuasion
    Obor OECD: Economic Theory
    Impakt faktor: 6.383, rok: 2021
    Způsob publikování: Omezený přístup
    https://doi.org/10.3982/ECTA17173
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0328091
     
     
  4. 4.
    0538468 - NHÚ 2022 RIV GB eng J - Článek v odborném periodiku
    Gossner, O. - Steiner, Jakub - Stewart, C.
    Attention Please!
    Econometrica. Roč. 89, č. 4 (2021), s. 1717-1751. ISSN 0012-9682. E-ISSN 1468-0262
    GRANT EU: European Commission(XE) 770652 - BEHAVFRICTIONS
    Institucionální podpora: RVO:67985998
    Klíčová slova: sequential sampling * marketing * persuasion
    Obor OECD: Economic Theory
    Impakt faktor: 6.383, rok: 2021
    Způsob publikování: Omezený přístup
    https://doi.org/10.3982/ECTA17173
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0316261
    Název souboruStaženoVelikostKomentářVerzePřístup
    steiner_Econometrica_2021.pdf13496.1 KBAutorský postprintpovolen
     
     


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.