Výsledky vyhledávání
- 1.0532768 - NHU-C 2021 RIV NL eng J - Článek v odborném periodiku
Anderson, S. P. - Celik, Levent
Opaque selling.
Information Economics and Policy. Roč. 52, September (2020), č. článku 100869. ISSN 0167-6245. E-ISSN 1873-5975
Grant CEP: GA ČR(CZ) GA15-22540S
Institucionální podpora: Progres-Q24
Klíčová slova: opaque products * product line design * product differentiation
Obor OECD: Economic Theory
Impakt faktor: 1.558, rok: 2020
Způsob publikování: Omezený přístup
https://doi.org/10.1016/j.infoecopol.2020.100869
Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0311161 - 2.0455389 - NHÚ 2016 RIV US eng J - Článek v odborném periodiku
Anderson, S. P. - Celik, Levent
Product line design.
Journal of Economic Theory. Roč. 157, May (2015), s. 517-526. ISSN 0022-0531. E-ISSN 1095-7235
Institucionální podpora: RVO:67985998
Klíčová slova: product line design * product differentiation * second-degree price discrimination
Kód oboru RIV: AH - Ekonomie
Impakt faktor: 1.097, rok: 2015
Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0256007 - 3.0444184 - NHU-C 2016 RIV US eng J - Článek v odborném periodiku
Anderson, S. P. - Celik, Levent
Product line design.
Journal of Economic Theory. Roč. 157, May (2015), s. 517-526. ISSN 0022-0531. E-ISSN 1095-7235
Grant CEP: GA ČR(CZ) GA15-22540S
Institucionální podpora: PRVOUK-P23
Klíčová slova: product line design * product differentiation * second-degree price discrimination
Kód oboru RIV: AH - Ekonomie
Impakt faktor: 1.097, rok: 2015
Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0246776