Výsledky vyhledávání
- 1.0582638 - NHU-C 2024 RIV HR eng J - Článek v odborném periodiku
Kúnin, M. - Žigić, Krešimir
On Jain’s digital piracy model: horizontal vs vertical product differentiation.
Ekonomska Istrazivanja. Roč. 36, č. 1 (2023), s. 1299-1316. ISSN 1331-677X. E-ISSN 1848-9664
Institucionální podpora: Cooperatio-COOP
Klíčová slova: vertical and horizontal product differentiation * software piracy * Bertrand competition
Obor OECD: Applied Economics, Econometrics
Impakt faktor: 3.080, rok: 2021
Způsob publikování: Open access
https://doi.org/10.1080/1331677X.2022.2086149
Trvalý link: https://hdl.handle.net/11104/0350715 - 2.0570708 - NHÚ 2024 RIV HR eng J - Článek v odborném periodiku
Kúnin, Michael - Žigić, Krešimir
On Jain’s digital piracy model: horizontal vs vertical product differentiation.
Ekonomska Istrazivanja. Roč. 36, č. 1 (2023), s. 1299-1316. ISSN 1331-677X. E-ISSN 1848-9664
Institucionální podpora: RVO:67985998
Klíčová slova: vertical and horizontal product differentiation * software piracy * Bertrand competition
Obor OECD: Applied Economics, Econometrics
Impakt faktor: 3.080, rok: 2021
Způsob publikování: Open access
https://doi.org/10.1080/1331677X.2022.2086149
Trvalý link: https://hdl.handle.net/11104/0342033 - 3.0545935 - NHU-C 2022 CZ eng V - Výzkumná zpráva
Kúnin, M. - Žigić, Krešimir
A note on Jain's digital piracy model: horizontal vs vertical product differentiation.
Prague: CERGE-EI, 2021. 34 s. CERGE-EI Working Paper Series, 701. ISSN 1211-3298
Institucionální podpora: Progres-Q24
Klíčová slova: vertical and horizontal product differentiation * software piracy * Bertrand competition
Obor OECD: Applied Economics, Econometrics
https://www.cerge-ei.cz/pdf/wp/Wp701.pdf
Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0322540 - 4.0545933 - NHÚ 2022 RIV CZ eng V - Výzkumná zpráva
Kúnin, Michael - Žigić, Krešimir
A note on Jain's digital piracy model: horizontal vs vertical product differentiation.
Prague: CERGE-EI, 2021. 34 s. CERGE-EI Working Paper Series, 701. ISSN 1211-3298
Institucionální podpora: RVO:67985998
Klíčová slova: vertical and horizontal product differentiation * software piracy * Bertrand competition
Obor OECD: Applied Economics, Econometrics
https://www.cerge-ei.cz/pdf/wp/Wp701.pdf
Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0322539 - 5.0532768 - NHU-C 2021 RIV NL eng J - Článek v odborném periodiku
Anderson, S. P. - Celik, Levent
Opaque selling.
Information Economics and Policy. Roč. 52, September (2020), č. článku 100869. ISSN 0167-6245. E-ISSN 1873-5975
Grant CEP: GA ČR(CZ) GA15-22540S
Institucionální podpora: Progres-Q24
Klíčová slova: opaque products * product line design * product differentiation
Obor OECD: Economic Theory
Impakt faktor: 1.558, rok: 2020
Způsob publikování: Omezený přístup
https://doi.org/10.1016/j.infoecopol.2020.100869
Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0311161 - 6.0462150 - NHÚ 2019 RIV CZ eng V - Výzkumná zpráva
Burlakov, Georgi
Why mixed qualities may not survive at equilibrium: the case of vertical product differentiation.
Prague: CERGE-EI, 2016. 42 s. CERGE-EI Working Paper Series, 569. ISSN 1211-3298
Institucionální podpora: RVO:67985998
Klíčová slova: complementary goods * vertical product differentiation * market foreclosure
Obor OECD: Applied Economics, Econometrics
http://www.cerge-ei.cz/pdf/wp/Wp569.pdf
Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0261658 - 7.0459768 - NHÚ 2019 RIV CZ eng D - Dizertace
Burlakov, Georgi
Essays on vertically differentiated markets for complementary goods.
Prague: Charles University, CERGE, 2015. 185 s.
Institucionální podpora: RVO:67985998
Klíčová slova: vertical product differentiation * complementary goods * product tying
Obor OECD: Applied Economics, Econometrics
http://www.cerge-ei.cz/pdf/dissertations/2016-burlakov.pdf
Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0259932 - 8.0459764 - NHU-C 2017 CZ eng D - Dizertace
Burlakov, Georgi
Essays on vertically differentiated markets for complementary goods.
Prague: Charles University, CERGE, 2016. 185 s.
Institucionální podpora: PRVOUK-P23
Klíčová slova: vertical product differentiation * complementary goods * product tying
Kód oboru RIV: AH - Ekonomie
http://www.cerge-ei.cz/pdf/dissertations/2016-burlakov.pdf
Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0259930 - 9.0455389 - NHÚ 2016 RIV US eng J - Článek v odborném periodiku
Anderson, S. P. - Celik, Levent
Product line design.
Journal of Economic Theory. Roč. 157, May (2015), s. 517-526. ISSN 0022-0531. E-ISSN 1095-7235
Institucionální podpora: RVO:67985998
Klíčová slova: product line design * product differentiation * second-degree price discrimination
Kód oboru RIV: AH - Ekonomie
Impakt faktor: 1.097, rok: 2015
Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0256007 - 10.0444184 - NHU-C 2016 RIV US eng J - Článek v odborném periodiku
Anderson, S. P. - Celik, Levent
Product line design.
Journal of Economic Theory. Roč. 157, May (2015), s. 517-526. ISSN 0022-0531. E-ISSN 1095-7235
Grant CEP: GA ČR(CZ) GA15-22540S
Institucionální podpora: PRVOUK-P23
Klíčová slova: product line design * product differentiation * second-degree price discrimination
Kód oboru RIV: AH - Ekonomie
Impakt faktor: 1.097, rok: 2015
Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0246776