Výsledky vyhledávání

  1. 1.
    0377014 - MÚ 2013 RIV CZ cze C - Konferenční příspěvek (zahraniční konf.)
    Macháčková, Jana
    O jedné z cest ke zkvalitňování didaktických znalostí u obsahu.
    [On one of the ways to improve pedagogical content knowledge.]
    Specifika matematické edukace v prostředí primární školy. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2012 - (Uhlířová, M.), s. 142-146. ISBN 978-80-244-3048-5.
    [Elementary Mathematics Education 2012. Olomouc (CZ), 25.04.2012-27.04.2012]
    Institucionální podpora: RVO:67985840
    Klíčová slova: pedagogical content knowledge * reflection * self-reflection * joint reflection
    Kód oboru RIV: AM - Pedagogika a školství
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0209277
     
     
  2. 2.
    0376975 - MÚ 2013 RIV CZ cze C - Konferenční příspěvek (zahraniční konf.)
    Tichá, Marie
    Rozvíjení profesních kompetencí učitelů.
    [Development of teachers' professional competence.]
    Specifika matematické edukace v prostředí primární školy. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2012 - (Uhlířová, M.), s. 25-29. ISBN 978-80-244-3048-5.
    [Elementary Mathematics Education 2012. Olomouc (CZ), 25.04.2012-27.04.2012]
    Institucionální podpora: RVO:67985840
    Klíčová slova: professional competence * subject didactical competence * pedagogical content knowledge * mathematical literacy
    Kód oboru RIV: AM - Pedagogika a školství
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0209246
     
     
  3. 3.
    0333032 - MÚ 2010 RIV CZ cze M - Část monografie knihy
    Tichá, Marie - Hošpesová, A.
    Rozvíjení didaktických znalostí obsahu matematického vzdělávání v přípravě učitelů 1. stupně.
    [Development of pedagogical content knowledge of mathematical education in frame of elementary teachers training.]
    Možnosti rozvíjení didaktických znalostí obsahu u budoucích učitelů. Brno: Paido, 2009 - (Janík, T.), s. 119-128. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, sv. 14. ISBN 978-80-7315-176-8
    Grant CEP: GA ČR(CZ) GA406/08/0710
    Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z10190503
    Klíčová slova: teachers' profession * pedagogical content knowledge * problem posing
    Kód oboru RIV: AM - Pedagogika a školství
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0178118
    Název souboruStaženoVelikostKomentářVerzePřístup
    Ticha2.pdf11.1 MBVydavatelský postprintvyžádat
     
     
  4. 4.
    0331698 - MÚ 2010 RIV DE ger C - Konferenční příspěvek (zahraniční konf.)
    Tichá, Marie
    Die Aufgabenbildung als Motivation zur Entwicklung der mathematischen Grundbildung.
    [Problem posing as a motivation to the development of mathematical literacy.]
    Beiträge zum Mathematikunterricht. Münster: VTM Verlag, 2009, s. 903-906. ISBN 978-3-9811015-9-1.
    [Jahrestagung der Gesellschaft für Didaktik der Mathematik. Oldenburg (DE), 02.03.2009-06.03.2009]
    Grant CEP: GA ČR(CZ) GA406/08/0710
    Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z10190503
    Klíčová slova: teachers' profession * pedagogical content knowledge * problem posing
    Kód oboru RIV: AM - Pedagogika a školství
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0177146
     
     
  5. 5.
    0314453 - MÚ 2009 RIV CZ cze K - Konferenční příspěvek (tuzemská konf.)
    Tichá, Marie
    Tvoření úloh v přípravě učitelů matematiky.
    [Problem posing in frame of teacher training.]
    11. setkání učitelů matematiky všech typů a stupňů škol. Plzeň: Vydavatelský servis, 2008 - (Lávička, M.; Bastl, B.), s. 309-314. ISBN 978-80-86843-21-6.
    [Setkání učitelů matematiky všech typů a stupňů škol/11./. Srní (CZ), 06.11.2008-08.11.2008]
    Grant CEP: GA ČR(CZ) GA406/08/0710
    Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z10190503
    Klíčová slova: professional competence of teachers * pedagogical content knowledge * problem posing
    Kód oboru RIV: AM - Pedagogika a školství
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0164957
     
     
  6. 6.
    0085372 - MÚ 2008 RIV HU eng C - Konferenční příspěvek (zahraniční konf.)
    Tichá, Marie - Hošpesová, A.
    Reflection - one of the ways of teacher professionalization.
    [Reflexe jako jedna z cest profesionalizace práce učitele.]
    Proceedings CIEAEM 59; Mathematical activity in classroom practice and as a research object in didactics: two complementary perspectives. For the Memory of Tamás Varga. Budapest: Varga Tamás Foundation, 2007 - (Szendrei, J.), s. 241-245. ISBN 978-963-06-3733-6.
    [CIEAEM 59. Dobogokö (HU), 23.07.2007-29.07.2007]
    Grant CEP: GA ČR GA406/05/2444
    Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z10190503
    Klíčová slova: qualified reflection * joint reflection * pedagogical content knowledge
    Kód oboru RIV: AM - Pedagogika a školství
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0147914
    Název souboruStaženoVelikostKomentářVerzePřístup
    Ticha.pdf0121.2 KBVydavatelský postprintvyžádat
     
     


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.