Výsledky vyhledávání
- 1.0377014 - MÚ 2013 RIV CZ cze C - Konferenční příspěvek (zahraniční konf.)
Macháčková, Jana
O jedné z cest ke zkvalitňování didaktických znalostí u obsahu.
[On one of the ways to improve pedagogical content knowledge.]
Specifika matematické edukace v prostředí primární školy. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2012 - (Uhlířová, M.), s. 142-146. ISBN 978-80-244-3048-5.
[Elementary Mathematics Education 2012. Olomouc (CZ), 25.04.2012-27.04.2012]
Institucionální podpora: RVO:67985840
Klíčová slova: pedagogical content knowledge * reflection * self-reflection * joint reflection
Kód oboru RIV: AM - Pedagogika a školství
Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0209277 - 2.0376975 - MÚ 2013 RIV CZ cze C - Konferenční příspěvek (zahraniční konf.)
Tichá, Marie
Rozvíjení profesních kompetencí učitelů.
[Development of teachers' professional competence.]
Specifika matematické edukace v prostředí primární školy. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2012 - (Uhlířová, M.), s. 25-29. ISBN 978-80-244-3048-5.
[Elementary Mathematics Education 2012. Olomouc (CZ), 25.04.2012-27.04.2012]
Institucionální podpora: RVO:67985840
Klíčová slova: professional competence * subject didactical competence * pedagogical content knowledge * mathematical literacy
Kód oboru RIV: AM - Pedagogika a školství
Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0209246 - 3.0333032 - MÚ 2010 RIV CZ cze M - Část monografie knihy
Tichá, Marie - Hošpesová, A.
Rozvíjení didaktických znalostí obsahu matematického vzdělávání v přípravě učitelů 1. stupně.
[Development of pedagogical content knowledge of mathematical education in frame of elementary teachers training.]
Možnosti rozvíjení didaktických znalostí obsahu u budoucích učitelů. Brno: Paido, 2009 - (Janík, T.), s. 119-128. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, sv. 14. ISBN 978-80-7315-176-8
Grant CEP: GA ČR(CZ) GA406/08/0710
Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z10190503
Klíčová slova: teachers' profession * pedagogical content knowledge * problem posing
Kód oboru RIV: AM - Pedagogika a školství
Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0178118Název souboru Staženo Velikost Komentář Verze Přístup Ticha2.pdf 1 1.1 MB Vydavatelský postprint vyžádat - 4.0331698 - MÚ 2010 RIV DE ger C - Konferenční příspěvek (zahraniční konf.)
Tichá, Marie
Die Aufgabenbildung als Motivation zur Entwicklung der mathematischen Grundbildung.
[Problem posing as a motivation to the development of mathematical literacy.]
Beiträge zum Mathematikunterricht. Münster: VTM Verlag, 2009, s. 903-906. ISBN 978-3-9811015-9-1.
[Jahrestagung der Gesellschaft für Didaktik der Mathematik. Oldenburg (DE), 02.03.2009-06.03.2009]
Grant CEP: GA ČR(CZ) GA406/08/0710
Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z10190503
Klíčová slova: teachers' profession * pedagogical content knowledge * problem posing
Kód oboru RIV: AM - Pedagogika a školství
Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0177146 - 5.0314453 - MÚ 2009 RIV CZ cze K - Konferenční příspěvek (tuzemská konf.)
Tichá, Marie
Tvoření úloh v přípravě učitelů matematiky.
[Problem posing in frame of teacher training.]
11. setkání učitelů matematiky všech typů a stupňů škol. Plzeň: Vydavatelský servis, 2008 - (Lávička, M.; Bastl, B.), s. 309-314. ISBN 978-80-86843-21-6.
[Setkání učitelů matematiky všech typů a stupňů škol/11./. Srní (CZ), 06.11.2008-08.11.2008]
Grant CEP: GA ČR(CZ) GA406/08/0710
Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z10190503
Klíčová slova: professional competence of teachers * pedagogical content knowledge * problem posing
Kód oboru RIV: AM - Pedagogika a školství
Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0164957 - 6.0085372 - MÚ 2008 RIV HU eng C - Konferenční příspěvek (zahraniční konf.)
Tichá, Marie - Hošpesová, A.
Reflection - one of the ways of teacher professionalization.
[Reflexe jako jedna z cest profesionalizace práce učitele.]
Proceedings CIEAEM 59; Mathematical activity in classroom practice and as a research object in didactics: two complementary perspectives. For the Memory of Tamás Varga. Budapest: Varga Tamás Foundation, 2007 - (Szendrei, J.), s. 241-245. ISBN 978-963-06-3733-6.
[CIEAEM 59. Dobogokö (HU), 23.07.2007-29.07.2007]
Grant CEP: GA ČR GA406/05/2444
Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z10190503
Klíčová slova: qualified reflection * joint reflection * pedagogical content knowledge
Kód oboru RIV: AM - Pedagogika a školství
Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0147914