Výsledky vyhledávání

  1. 1.
    0539503 - ÚJČ 2021 RIV RU cze J - Článek v odborném periodiku
    Hoffmannová, Jana
    Mediální popularizace lingvistiky (a její styl).
    [Popularization of linguistics in media-texts (and its style).]
    Aktual'nyje problemy stilistiki. -, č. 6 (2020), s. 17-24. ISSN 2312-9751
    Grant CEP: GA ČR(CZ) GA18-08651S
    Institucionální podpora: RVO:68378092
    Klíčová slova: popularizing style * popularization of linguistics * media-texts * genres * authors * language and stylistic means
    Obor OECD: Linguistics
    Způsob publikování: Open access
    https://d86c7489-86c0-4d81-945c-14c75c2ffd78.filesusr.com/ugd/a086c1_a758c3a6fccd4ad3b8796686c7ee3ee5.pdf
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0317242
     
     
  2. 2.
    0483113 - ÚJČ 2018 RIV CZ cze K - Konferenční příspěvek (tuzemská konf.)
    Jílková, Lucie
    Slovo takže v současných epistolárních a mediálních textech: takže o čem ty volby jsou.
    [Czech word „takže“ in contemporary private correspondence and media texts.]
    Přednášky z 60. běhu Letní školy slovanských studií. Praha: Filozofická fakulta Univerzity Karlovy, 2017 - (Hasil, J.), s. 83-92. ISBN 978-80-7308-730-2.
    [Letní škola slovanských studií 60. Praha (CZ), 29.07.2016-26.08.2016]
    Grant CEP: GA ČR GA15-01116S
    Institucionální podpora: RVO:68378092
    Klíčová slova: private correspondence corpus * DIALOG corpus * Czech word takže * spoken mass media texts * correspondence texts
    Obor OECD: Linguistics
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0282520
     
     
  3. 3.
    0355721 - ÚJČ 2011 RIV PL cze M - Část monografie knihy
    Hoffmannová, Jana
    Mystifikace v mediálním a reklamním dialogu: kódové a stylové předstírání (a jeho proměny v čase).
    [Mystification in media and advertising dialogue: pretenses in code and style (and their transformations over time).]
    Odbicie ważnych wydarzeń historycznych w języku i w literaturze czeskiej. Poznań: Instytut filologii słowiańskiej Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza, 2010, s. 215-226. ISBN 978-83-926152-7-9
    Grant CEP: GA ČR GA405/09/2028
    Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z90610518
    Klíčová slova: media texts * advertising dialogue
    Kód oboru RIV: AI - Jazykověda
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0006311
     
     


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.