Výsledky vyhledávání

  1. 1.
    0439513 - NHU-C 2015 RIV CZ cze J - Článek v odborném periodiku
    Federičová, Miroslava - Münich, Daniel
    Rozdíly v matematické a čtenářské gramotnosti chlapců a dívek a raná selekce: trendy v obou zemích po rozdělení Československa.
    [Gender gap in mathematical and reading literacy and early tracking: trends in both countries after the dissolution of Czechoslovakia.]
    Orbis scholae. Roč. 8, č. 1 (2014), s. 27-45. ISSN 1802-4637
    Institucionální podpora: PRVOUK-P23
    Klíčová slova: gender gap * education * reading and mathematical literacy
    Kód oboru RIV: AO - Sociologie, demografie
    http://www.orbisscholae.cz/archiv/2014/2014_1_02.pdf
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0244241
     
     
  2. 2.
    0433359 - NHÚ 2015 RIV CZ cze J - Článek v odborném periodiku
    Federičová, Miroslava - Münich, Daniel
    Rozdíly v matematické a čtenářské gramotnosti chlapců a dívek a raná selekce: trendy v obou zemích po rozdělení Československa.
    [Gender gap in mathematical and reading literacy and early tracking: trends in both countries after the dissolution of Czechoslovakia.]
    Orbis scholae. Roč. 8, č. 1 (2014), s. 27-45. ISSN 1802-4637
    Grant CEP: GA ČR(CZ) GBP402/12/G130
    Institucionální podpora: RVO:67985998
    Klíčová slova: gender gap * education * reading and mathematical literacy
    Kód oboru RIV: AO - Sociologie, demografie
    http://www.orbisscholae.cz/archiv/2014/2014_1_02.pdf
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0237573
     
     
  3. 3.
    0376975 - MÚ 2013 RIV CZ cze C - Konferenční příspěvek (zahraniční konf.)
    Tichá, Marie
    Rozvíjení profesních kompetencí učitelů.
    [Development of teachers' professional competence.]
    Specifika matematické edukace v prostředí primární školy. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2012 - (Uhlířová, M.), s. 25-29. ISBN 978-80-244-3048-5.
    [Elementary Mathematics Education 2012. Olomouc (CZ), 25.04.2012-27.04.2012]
    Institucionální podpora: RVO:67985840
    Klíčová slova: professional competence * subject didactical competence * pedagogical content knowledge * mathematical literacy
    Kód oboru RIV: AM - Pedagogika a školství
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0209246
     
     
  4. 4.
    0376826 - MÚ 2013 RIV CZ cze B - Monografie kniha jako celek
    Hošpesová, A. - Kuřina, F. - Cachová, J. - Macháčková, Jana - Roubíček, Filip - Tichá, Marie - Vaníček, J.
    Matematická gramotnost a vyučování matematice.
    [Mathematical literacy and mathematics education.]
    1. - České Budějovice: Jihočeská univerzita, 2011. 231 s. ISBN 978-80-7394-259-5
    Grant CEP: GA ČR(CZ) GA406/08/0710
    Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z10190503
    Klíčová slova: mathematical literacy * teacher competencies * calculi
    Kód oboru RIV: AM - Pedagogika a školství
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0209134
     
     
  5. 5.
    0369491 - MÚ 2012 RIV CZ cze C - Konferenční příspěvek (zahraniční konf.)
    Kuřina, F. - Petrášková, V. - Tichá, Marie
    Může matematika přispívat k porozumění světu?
    [Can mathematics contribute to the understanding of the world?]
    Dva dny s didaktikou matematiky 2010. Praha: Pedagogická fakulta UK, 2010 - (Stehlíková, N.; Tejkalová, L.), s. 120-124. ISBN 978-80-7290-483-9.
    [Dva dny s didaktikou matematiky 2010. Praha (CZ), 18.02.2010-19.02.2010]
    Grant CEP: GA ČR(CZ) GA406/08/0710
    Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z10190503
    Klíčová slova: mathematical literacy * financial literacy * grasping the surrounding world
    Kód oboru RIV: AM - Pedagogika a školství
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0203542
     
     
  6. 6.
    0360642 - MÚ 2012 RIV LT eng C - Konferenční příspěvek (zahraniční konf.)
    Tichá, Marie
    Promoting creativity of pre-service primary school teachers : the case of problem posing.
    Proceedings of The 6th International Conference on Creativity in Mathematics Education and the Education of Gifted Students. Riga: University of Latvia, 2011 - (Avotina, M.), s. 198-202. ISBN 978-9984-45-360-6.
    [6th International conference on Creativity in mathematics education and the education of gifted students. Riga (LT), 01.08.2010-05.08.2010]
    Grant CEP: GA ČR(CZ) GA406/08/0710
    Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z10190503
    Klíčová slova: professional competence * mathematical literacy * mathematical creativity * problem posing
    Kód oboru RIV: AM - Pedagogika a školství
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0198143
    Název souboruStaženoVelikostKomentářVerzePřístup
    Ticha3.pdf0142.9 KBVydavatelský postprintvyžádat
     
     
  7. 7.
    0349676 - MÚ 2011 LT eng A - Abstrakt
    Tichá, Marie
    Promoting creativity of pre-service primary school teachers: the case of problem posing.
    Creativity in mathematics education and the education of gifted students (abstracts). Riga: University of Latvia, 2010 - (Bonka, D.). s. 82. ISBN 978-9984-45-212-8.
    [6th International conference on Creativity in mathematics education and the education of gifted students. 01.08.2010-05.08.2010, Riga]
    Grant CEP: GA ČR(CZ) GA406/08/0710
    Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z10190503
    Klíčová slova: professional competence * mathematical literacy * mathematical creativity * problem posing
    Kód oboru RIV: AM - Pedagogika a školství
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0189846
    Název souboruStaženoVelikostKomentářVerzePřístup
    Ticha5.pdf031.5 KBVydavatelský postprintvyžádat
     
     
  8. 8.
    0349674 - MÚ 2011 RIV CZ cze C - Konferenční příspěvek (zahraniční konf.)
    Tichá, Marie - Hošpesová, A.
    Tvoření úloh jako cesta k matematické gramotnosti.
    [Problem posing as a way to mathematical literacy.]
    Jak učit matematice žáky ve věku 11-15 let : sborník příspěvků celostátní konference 15.-17.10.2009. Plzeň: Vydavatelský servis, 2010 - (Stehlíková, N.), s. 133-145. ISBN 978-80-86843-28-5.
    [Jak učit matematice žáky ve věku 11 - 15 let. Litomyšl (CZ), 15.10.2009-17.10.2009]
    Grant CEP: GA ČR(CZ) GA406/08/0710
    Grant ostatní: Projekt COMENIUS(XE) 142453-LLP-1-2008-1-PL-COMENIUS-CMP
    Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z10190503
    Klíčová slova: mathematical literacy * mathematical education * problem posing * problem solving
    Kód oboru RIV: AM - Pedagogika a školství
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0189845
    Název souboruStaženoVelikostKomentářVerzePřístup
    Ticha3.pdf0229.1 KBVydavatelský postprintvyžádat
     
     
  9. 9.
    0307995 - MÚ 2008 RIV CZ cze K - Konferenční příspěvek (tuzemská konf.)
    Tichá, Marie
    Tvoření úloh jako jedna z cest rozvíjení profesionality učitelů.
    [Problem posing as one of the ways developing teachers´professional competence.]
    Matematické vzdělávání z pohledu žáka a učitele primární školy. Olomouc: UPOL, 2008 - (Uhlířová, M.), s. 264-268. ISBN 978-80-244-1963-3.
    [Elementární matematické vzdělávání 08. Olomouc (CZ), 23.04.2008-25.04.2008]
    Grant CEP: GA ČR(CZ) GA406/08/0710
    Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z10190503
    Klíčová slova: primary school teacher * mathematical literacy * enhancement of subject didactical competence
    Kód oboru RIV: AM - Pedagogika a školství
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0160604
    Název souboruStaženoVelikostKomentářVerzePřístup
    Ticha1.pdf1180.1 KBVydavatelský postprintvyžádat
     
     


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.