Výsledky vyhledávání
- 1.0492030 - ÚJČ 2019 RIV DE eng M - Část monografie knihy
Mrázková, Kamila
The focus group discussion as a source of data for language management research. Discussing the use of non-standard language on television.
The Language Management Approach, A Focus on Research Methodology. Berlín: Peter Lang GmbH International Verlag der Wissenschaften, 2018 - (Fairbrother, L.; Nekvapil, J.; Sloboda, M.), s. 329-345. Prague Papers on Language, Society and Interaction, 5. ISBN 978-3-631-65042-4
Institucionální podpora: RVO:68378092
Klíčová slova: Language management * focus group * noting * language attitudes * Standard Czech * Common Czech
Obor OECD: Linguistics
Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0285629 - 2.0322302 - SOÚ 2009 RIV CZ cze E - Elektronický dokument
Vojtíšková, Kateřina
Jak se rodiny rozhodují o středním vzdělání. Kvalitativní studie.
[Family choice of Secondary School. A Qualitative Study.]
[textový dokument]. - Praha: Sociologický ústav AV ČR, v.v.i, 2008
Grant CEP: GA MŠMT 2D06014
Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z70280505
Klíčová slova: Focus group * cultural reproduction/mobility * education
Kód oboru RIV: AO - Sociologie, demografie
http://sdilenihodnot.soc.cas.cz/getfile.php?file=78591085&filename=WP12-Vojtiskova.pdf
Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0170609 - 3.0310373 - SOÚ 2009 RIV CZ cze E - Elektronický dokument
Vojtíšková, Kateřina
Skupinové diskuse s matkami žáků základních škol a studenty víceletých gymnázií a žáky 9. tříd ZDŠ.
[Focus groups with mothers of students attending elementary schools or multi-year gymnasia.]
[textový dokument]. - Praha: Sociologický ústav AV ČR, v.v.i, 2008
Grant CEP: GA MŠMT 2D06014
Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z70280505
Klíčová slova: Focus group, family, education * family * education
Kód oboru RIV: AO - Sociologie, demografie
http://www.sdilenihodnot.soc.cas.cz/getfile.php?file=77849454&download=1&filename=WP10_Vojtiskova.pdf
Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0162255 - 4.0158227 - PSU-E 20015028 RIV CZ cze C - Konferenční příspěvek (zahraniční konf.)
Navrátil, Marek - Čermák, Ivo - Horoščák, M.
Životní styl brněnských skinheads: Metoda focus group?
[The life-style of skinheads in Brno cominity: The Focus group method?]
Kvalitativní výzkum ve vědách o člověku na prahu třetího tisíciletí. Boskovice: Nakladatelství Albert, 2000, s. 72-87. ISBN 80-85834-96-0.
[Kvalitativní výzkum ve vědách o člověku na prahu třetího tisíciletí. Brno (CZ), 01.06.2000-02.06.2000]
Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z7025918
Klíčová slova: Skinhead movement * focus group * life style
Kód oboru RIV: AN - Psychologie
Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0055665 - 5.0087735 - SOÚ 2008 CZ cze N - Článek v novinách
Soukup, Petr
Statisticky významný neznamená důležitý.
[Statistical significant doesn’t mean important.]
Socioweb. Roč. 5, č. 6 (2007), s. 10-11. ISSN 1214-1720
Grant CEP: GA ČR(CZ) GA403/06/1241
Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z70280505
Klíčová slova: leisure activities * focus group * family
Kód oboru RIV: AO - Sociologie, demografie
www.socioweb.cz
Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0149510 - 6.0087396 - SOÚ 2008 CZ cze N - Článek v novinách
Vojtíšková, Kateřina
Jsou děti z víceletých gymnázií normální puberťáci? První výsledky z focus group.
[Are children attending eight/six-year secondary schools („gymnázia“) just normal pubescents? First results of focus group research.]
Socioweb. Roč. 5, č. 9 (2007), s. 3-5. ISSN 1214-1720
Grant CEP: GA MŠMT 2D06014
Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z70280505
Klíčová slova: leisure activities * focus group * family
Kód oboru RIV: AO - Sociologie, demografie
www.socioweb.cz
Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0149248 - 7.0050044 - ÚJČ 2007 RIV CZ cze J - Článek v odborném periodiku
Kaderka, Petr
Reklama v neziskovém sektoru: analýza recepce nekomerční reklamy v moderovaných skupinových diskusích.
[Advertising in the Non-profit Sector: An Analysis of the Reception of Non-commercial Advertising in Focus Group Discussions.]
Sociologický časopis / Czech Sociological Review. Roč. 42, č. 2 (2006), s. 379-402. ISSN 0038-0288. E-ISSN 0038-0288
Grant CEP: GA ČR(CZ) GD405/03/H053
Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z90610518
Klíčová slova: non-commercial advertising * focus group methodology * dialogue * Czech
Kód oboru RIV: AI - Jazykověda
Impakt faktor: 0.128, rok: 2006
Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0140283