Výsledky vyhledávání

  1. 1.
    0551805 - ÚDU 2022 RIV CZ cze L2 - Specializované mapy
    Janáčová, Eva - Baránek, Daniel
    Soubor specializovaných map zaměřených na výskyt vizuálních antisemitik v českých zemích.
    [A set of specialized maps focused on the occurrence of visual anti-Semitics in the Czech lands.]
    Interní kód: Nmap ; 2021
    Technické parametry: Mapa je umístěna na veřejně dostupných webových stránkách https://www.vizualniantisemitismus.cz a zaznamenává díla s antisemitským obsahem v místě svého vzniku.
    Ekonomické parametry: Mapa bude využívána zejména učiteli a žáky středních škol, neziskovými organizacemi, laickou a odbornou veřejností
    Grant CEP: GA MK(CZ) DG18P02OVV039
    Klíčová slova: antisemitism * anti-Judaism * visual antisemitism * cartoons * maps
    Obor OECD: Arts, Art history
    https://www.vizualniantisemitismus.cz/
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0327019
     
     
  2. 2.
    0536318 - ÚDU 2021 RIV US eng J - Článek v odborném periodiku
    Tarant, Zbyněk
    Antisemitism in the Czech Republic. Understanding Current Trends.
    Antisemitism Studies. Roč. 4, č. 1 (2020), s. 108-142. ISSN 2474-1809. E-ISSN 2474-1817
    Grant CEP: GA MK(CZ) DG18P02OVV039
    Klíčová slova: antisemitism * visual antisemitism * cartoons * public opinion surveys * political extremism * Czech Republic
    Obor OECD: Arts, Art history
    Způsob publikování: Omezený přístup
    https://doi.org/10.2979/antistud.4.1.05
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0314107
     
     
  3. 3.
    0535710 - ÚDU 2021 CZ cze B - Monografie kniha jako celek
    Baránek, Daniel - Janáčová, Eva
    Vizuální projevy antijudaismu a antisemitismu v českých zemích. Soubor specializovaných map.
    [Visual Manifestations of Anti-Judaism and Antisemitism in the Czech Lands. A Collection of Specialized Maps.]
    Praha: Artefactum, 2020. 16 s. ISBN 978-80-88283-38-6
    Grant CEP: GA MK(CZ) DG18P02OVV039
    Klíčová slova: antisemitism * visual antisemitism * anti - Jewish * cartoons * maps
    Obor OECD: Arts, Art history
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0317035
     
     
  4. 4.
    0487835 - MÚ 2018 RIV DE eng C - Konferenční příspěvek (zahraniční konf.)
    Hošpesová, A. - Tichá, Marie
    Concept Cartoons created by prospective primary school teachers.
    ERME Topic Conference on Mathematics Teaching, Resources and Teacher Professional Development. Berlin: European Society for Research in Mathematics Education, 2017 - (Zehetmeier, S.; Rösken-Winter, B.; Potari, D.; Ribeiro, M.), s. 319-320. ISBN 978-3-00-058755-9.
    [ERME Topic Conference on Mathematics Teaching, Resources and Teacher Professional Development. Berlin (DE), 05.10.2016-07.10.2016]
    Grant CEP: GA ČR(CZ) GA14-01417S
    Institucionální podpora: RVO:67985840
    Klíčová slova: problem posing * Concept Cartoons * argumentation
    Obor OECD: Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
    https://pse.hu-berlin.de/de/forschung-und-lehre/professuren/copy_of_dbr/erme/scientific-programme-1/poster-presentation/hospesova-ticha-clear-new.pdf
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0282456
    Název souboruStaženoVelikostKomentářVerzePřístup
    Ticha1.pdf5262.1 KBVydavatelský postprintpovolen
     
     
  5. 5.
    0487826 - MÚ 2018 RIV CZ eng C - Konferenční příspěvek (zahraniční konf.)
    Hošpesová, A. - Tichá, Marie
    Problem posing in prospective primary school teachers´ education: Case of Concept Cartoons.
    SEMT 17 - International Symposium, Elementary Mathematics Teaching. Prague: Charles University, Faculty of Education, 2017 - (Novotná, J.; Moraová, H.), s. 491-493. ISBN 978-80-7290-955-1.
    [SEMT'17 - International Symposium, Elementary Maths Teaching. Prague (CZ), 20.08.2017-25.08.2017]
    Grant CEP: GA ČR(CZ) GA14-01417S
    Institucionální podpora: RVO:67985840
    Klíčová slova: problem posing * Concept Cartoons * PCK of prospective teachers
    Obor OECD: Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0282446
    Název souboruStaženoVelikostKomentářVerzePřístup
    Ticha2.pdf0177.7 KBVydavatelský postprintvyžádat
     
     
  6. 6.
    0483682 - MÚ 2018 RIV CZ eng J - Článek v odborném periodiku
    Samková, L. - Tichá, Marie
    On the way to observe how future primary school teachers reason about fractions.
    Journal on Efficiency and Responsibility in Education and Science. Roč. 10, č. 4 (2017), s. 93-100. ISSN 2336-2375
    Grant CEP: GA ČR(CZ) GA14-01417S
    Institucionální podpora: RVO:67985840
    Klíčová slova: Concept Cartoons * fractions * future primary school teachers * problem solving
    Obor OECD: Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
    https://www.eriesjournal.com/index.php/eries/article/view/167
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0278898
    Název souboruStaženoVelikostKomentářVerzePřístup
    Ticha.pdf6775.7 KBVydavatelský postprintvyžádat
     
     
  7. 7.
    0478989 - MÚ 2018 RIV CZ eng C - Konferenční příspěvek (zahraniční konf.)
    Samková, L. - Tichá, Marie
    Observing how future primary school teachers reason about fractions.
    Proceedings of the 14th International Conference on Efficiency and Responsibility in Education (ERIE). Prague: Czech University of Life Sciences, 2017 - (Houska, M.; Krejci, I.; Flegl, M.; Fejfarova, M.; Urbancova, H.; Husak, J.), s. 363-371. ISBN 978-80-213-2762-7.
    [14th International Conference on Efficiency and Responsibility in Education (ERIE). Prague (CZ), 08.06.2017-09.06.2017]
    Grant CEP: GA ČR(CZ) GA14-01417S
    Institucionální podpora: RVO:67985840
    Klíčová slova: concept Cartoons * fractions * future primary school teachers
    Obor OECD: Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0275018
     
     
  8. 8.
    0478987 - ÚČL 2018 RIV CZ cze B - Monografie kniha jako celek
    Kořínková, Lucie
    František Gellner: Text – obraz – kontext.
    [František Gellner: Text – image – context.]
    Praha: Akropolis, 2017. 516 s. ISBN 978-80-7470-123-8
    Institucionální podpora: RVO:68378068
    Klíčová slova: Gellner, František * textual criticism * manuscripts * cartoons * politics * periodicals * anarchism * political history of Moravia * Lidové noviny * antisemitism * history of the Czech Jews
    Obor OECD: Specific literatures
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0275017
     
     
  9. 9.
    0472503 - ÚČL 2017 RIV CZ cze M - Část monografie knihy
    Kořínek, Pavel
    Kreslit, jako když se luští křížovka. Jiří Kalousek v ilustraci, komiksu, karikatuře i animovaném filmu.
    [To Draw as to Solve the Crossword Puzzle. Jiří Kalousek in illustration, comics, cartoons and animation.]
    Obrázky z dějin zeměpisných objevů (a výletů). Praha: Albatros, 2016 - (Černý, J.; Zátka, P.; Kalousek, J.), s. 117-133. ISBN 978-80-00-04500-9
    Institucionální podpora: RVO:68378068
    Klíčová slova: Kalousek, Jiří * comics * illustration * animation * cartoons
    Kód oboru RIV: AJ - Písemnictví, masmédia, audiovize
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0269799
     
     
  10. 10.
    0468196 - MÚ 2017 RIV CZ eng C - Konferenční příspěvek (zahraniční konf.)
    Samková, L. - Tichá, Marie
    Developing open approach to mathematics in future primary school teachers.
    Efficiency and Responsibility in Education 2016. Prague: Czech University of Life Sciences, 2016 - (Flégl, M.; Houška, M.; Krejčí, I.; Kvasnička, R.), s. 494-501. ISBN 978-80-213-2646-0.
    [International Conference Efficiency and Responsibility in Education 2016 /13./. Prague (CZ), 02.06.2016-03.06.2016]
    Grant CEP: GA ČR(CZ) GA14-01417S
    Institucionální podpora: RVO:67985840
    Klíčová slova: argumentaion * concept Cartoons * future primary school teachers * inquiry-based
    Kód oboru RIV: AM - Pedagogika a školství
    http://erie.pef.czu.cz/2016/Documents/ERIE2016.pdf
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0266042
    Název souboruStaženoVelikostKomentářVerzePřístup
    Ticha2.pdf7936.1 KBVydavatelský postprintvyžádat
     
     

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.