Výsledky vyhledávání
- 1.0584578 - ÚJČ 2024 RIV SK cze C - Konferenční příspěvek (zahraniční konf.)
Štěpán, Pavel
Toponymum v chrématonymii, reklamě a internetovém diskurzu.
[Toponyms in Chrematonymy, Advertising and Internet Discourse.]
Vlastné mená v interdisciplinárnom kontexte. Nitra: Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, 2022 - (Bánik, T.; Bauko, J.), s. 361-370. ISBN 978-80-558-1727-9.
[Slovenská onomastická konferencia /21./. Nitra (SK), 10.09.2019-12.09.2019]
Institucionální podpora: RVO:68378092
Klíčová slova: topoynyms in advertising * chrematonyms * commercial names
Obor OECD: Linguistics
Trvalý link: https://hdl.handle.net/11104/0352552 - 2.0580461 - EÚ 2024 RIV BG bul J - Článek v odborném periodiku
Otčenášek, Jaroslav
Чешката телевизионна реклама и фолклорът – начини за употреба на народните традиции от масмедиите.
[Czech Television Advertising and Folklore – Methods of Media Use of Folk Traditions.]
Bulgarski folklor. Roč. 49, č. 1 (2023), s. 3-19. ISSN 0323-9861
Institucionální podpora: RVO:68378076
Klíčová slova: theory of advertising * folklore motifs * Czech advertising * psychology of advertising
Obor OECD: Media and socio-cultural communication
Způsob publikování: Omezený přístup
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1199218
Trvalý link: https://hdl.handle.net/11104/0349237 - 3.0509498 - ÚJČ 2020 RIV CZ cze C - Konferenční příspěvek (zahraniční konf.)
Hoffmannová, Jana
Slangy nás baví – a stávají se účinným prostředkem reklamy.
[Slang is entertaining – and is becoming an effective means of advertising.]
Spisovná čeština a jazyková kultura 2018: příspěvky z mezinárodní konference konané ve dnech 18. a 19. října 2018 na Univerzitě Palackého v Olomouci. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2018 - (Bláha, O.), s. 51-59. Ediční řada - Sborníky. ISBN 978-80-244-5465-8.
[Spisovná čeština a jazyková kultura 2018. Olomouc (CZ), 18.10.2018-19.10.2018]
Grant CEP: GA ČR(CZ) GA18-08651S
Institucionální podpora: RVO:68378092
Klíčová slova: style mixing * entertainment * advertising communication sphere * slang * language humor * visualization * multimodality
Obor OECD: Linguistics
Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0300245 - 4.0505867 - ÚJČ 2020 CZ cze B - Monografie kniha jako celek
Hoffmannová, Jana (ed.) - Kaderka, Petr (ed.)
Světla Čmejrková. Jazyk a dialog. Výbor z textů..
Praha: NLN, 2019. 505 s. Sociolingvistická edice: Jazyk, společnost, interakce. ISBN 978-80-7422664-9
Institucionální podpora: RVO:68378092
Klíčová slova: dialogue * style * media communication * gender * advertising * academic writing * grammar
Obor OECD: Linguistics
Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0297247 - 5.0504179 - ÚSP 2020 CZ eng J - Článek v odborném periodiku
Krausová, Alžběta
EU Competition Law and Artificial Intelligence: Reflection on Antitrust and Consumer Protection Issues.
The Lawyer Quarterly. Roč. 9, č. 1 (2019), s. 79-84. ISSN 1805-8396. E-ISSN 1805-840X
Institucionální podpora: RVO:68378122
Klíčová slova: advertising * artificial intelligence * antitrust * big data * cartel * collusion * competition * consumer protection * consumer welfare * unfair commercial practices
Obor OECD: Law
Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0295869Název souboru Staženo Velikost Komentář Verze Přístup TLQ_c1_r19_web_D_krausova.pdf 15 70.1 KB Vydavatelský postprint povolen - 6.0501077 - SOÚ 2019 RIV CZ cze V - Výzkumná zpráva
Hanzlová, Radka
Vnímání sexistické reklamy českou veřejností.
[Perception of sexist advertising by the Czech public.]
1. - Praha: Nesehnutí, 2018. 28 s.
Institucionální podpora: RVO:68378025
Klíčová slova: sexist advertising * Czech public * opinion
Obor OECD: Sociology
Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0293083 - 7.0501055 - ÚJČ 2019 RIV SK cze C - Konferenční příspěvek (zahraniční konf.)
Mrázková, Kamila
Mluvenost a psanost v syntaxi českých reklamních textů.
[Orality and literacy in the syntax of Czech advertising texts.]
Zborník materiálov z 9. medzinárodnej vedeckej konferencie o komunikácii. Synchrónne a diachrónne kontexty jazykovej komunikácie. Banská Bystrica: Belianum. Vydavatel´stvo Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici, 2018 - (Odaloš, P.), s. 261-269. ISBN 978-80-557-1417-2.
[Synchrónne a diachrónne kontexty jazykovej komunikácie. Banská Bystrica (SK), 17.09.2015-18.09.2015]
Grant CEP: GA ČR GA15-01116S
Institucionální podpora: RVO:68378092
Klíčová slova: discourse of advertising * syntax * communicative domain/sphere * conceptual/medial orality/literacy
Obor OECD: Linguistics
Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0293478 - 8.0490327 - EÚ 2019 CZ cze E - Elektronický dokument
Vejvoda, Zdeněk
Vlastenectví ve starých českých reklamách. Špalíček (28. březen 2018).
[rozhlasový pořad v mp3]. - Plzeň: Český rozhlas Plzeň, 2018, 27:25
Institucionální podpora: RVO:68378076
Klíčová slova: folk song * history of trade * advertising
Obor OECD: Folklore studies
https://plzen.rozhlas.cz/vlastenectvi-ve-starych-ceskych-reklamach-7035064
Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0284575 - 9.0478569 - NHU-C 2018 CZ eng D - Dizertace
Valei, Azamat
Essays on economics of advertising.
Prague: Charles University, CERGE, 2017. 124 s.
Institucionální podpora: Progres-Q24
Klíčová slova: economics of advertising * industrial organization
Kód oboru RIV: AH - Ekonomie
http://www.cerge-ei.cz/dissertations/valei-azamat
Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0274660 - 10.0476094 - NHU-C 2018 CZ eng V - Výzkumná zpráva
Valei, Azamat
Advertising response to new entry.
Prague: CERGE-EI, 2017. 43 s. CERGE-EI Working Paper Series, 588. ISSN 1211-3298
Institucionální podpora: Progres-Q24
Klíčová slova: advertising * entry accommodation * industrial organization
Kód oboru RIV: AH - Ekonomie
http://www.cerge-ei.cz/pdf/wp/Wp588.pdf
Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0272641