Výsledky vyhledávání

  1. 1.
    0584578 - ÚJČ 2024 RIV SK cze C - Konferenční příspěvek (zahraniční konf.)
    Štěpán, Pavel
    Toponymum v chrématonymii, reklamě a internetovém diskurzu.
    [Toponyms in Chrematonymy, Advertising and Internet Discourse.]
    Vlastné mená v interdisciplinárnom kontexte. Nitra: Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, 2022 - (Bánik, T.; Bauko, J.), s. 361-370. ISBN 978-80-558-1727-9.
    [Slovenská onomastická konferencia /21./. Nitra (SK), 10.09.2019-12.09.2019]
    Institucionální podpora: RVO:68378092
    Klíčová slova: topoynyms in advertising * chrematonyms * commercial names
    Obor OECD: Linguistics
    Trvalý link: https://hdl.handle.net/11104/0352552
     
     
  2. 2.
    0580461 - EÚ 2024 RIV BG bul J - Článek v odborném periodiku
    Otčenášek, Jaroslav
    Чешката телевизионна реклама и фолклорът – начини за употреба на народните традиции от масмедиите.
    [Czech Television Advertising and Folklore – Methods of Media Use of Folk Traditions.]
    Bulgarski folklor. Roč. 49, č. 1 (2023), s. 3-19. ISSN 0323-9861
    Institucionální podpora: RVO:68378076
    Klíčová slova: theory of advertising * folklore motifs * Czech advertising * psychology of advertising
    Obor OECD: Media and socio-cultural communication
    Způsob publikování: Omezený přístup
    https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1199218
    Trvalý link: https://hdl.handle.net/11104/0349237
     
     
  3. 3.
    0509498 - ÚJČ 2020 RIV CZ cze C - Konferenční příspěvek (zahraniční konf.)
    Hoffmannová, Jana
    Slangy nás baví – a stávají se účinným prostředkem reklamy.
    [Slang is entertaining – and is becoming an effective means of advertising.]
    Spisovná čeština a jazyková kultura 2018: příspěvky z mezinárodní konference konané ve dnech 18. a 19. října 2018 na Univerzitě Palackého v Olomouci. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2018 - (Bláha, O.), s. 51-59. Ediční řada - Sborníky. ISBN 978-80-244-5465-8.
    [Spisovná čeština a jazyková kultura 2018. Olomouc (CZ), 18.10.2018-19.10.2018]
    Grant CEP: GA ČR(CZ) GA18-08651S
    Institucionální podpora: RVO:68378092
    Klíčová slova: style mixing * entertainment * advertising communication sphere * slang * language humor * visualization * multimodality
    Obor OECD: Linguistics
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0300245
     
     
  4. 4.
    0505867 - ÚJČ 2020 CZ cze B - Monografie kniha jako celek
    Hoffmannová, Jana (ed.) - Kaderka, Petr (ed.)
    Světla Čmejrková. Jazyk a dialog. Výbor z textů..
    Praha: NLN, 2019. 505 s. Sociolingvistická edice: Jazyk, společnost, interakce. ISBN 978-80-7422664-9
    Institucionální podpora: RVO:68378092
    Klíčová slova: dialogue * style * media communication * gender * advertising * academic writing * grammar
    Obor OECD: Linguistics
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0297247
     
     
  5. 5.
    0504179 - ÚSP 2020 CZ eng J - Článek v odborném periodiku
    Krausová, Alžběta
    EU Competition Law and Artificial Intelligence: Reflection on Antitrust and Consumer Protection Issues.
    The Lawyer Quarterly. Roč. 9, č. 1 (2019), s. 79-84. ISSN 1805-8396. E-ISSN 1805-840X
    Institucionální podpora: RVO:68378122
    Klíčová slova: advertising * artificial intelligence * antitrust * big data * cartel * collusion * competition * consumer protection * consumer welfare * unfair commercial practices
    Obor OECD: Law
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0295869
    Název souboruStaženoVelikostKomentářVerzePřístup
    TLQ_c1_r19_web_D_krausova.pdf1570.1 KBVydavatelský postprintpovolen
     
     
  6. 6.
    0501077 - SOÚ 2019 RIV CZ cze V - Výzkumná zpráva
    Hanzlová, Radka
    Vnímání sexistické reklamy českou veřejností.
    [Perception of sexist advertising by the Czech public.]
    1. - Praha: Nesehnutí, 2018. 28 s.
    Institucionální podpora: RVO:68378025
    Klíčová slova: sexist advertising * Czech public * opinion
    Obor OECD: Sociology
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0293083
     
     
  7. 7.
    0501055 - ÚJČ 2019 RIV SK cze C - Konferenční příspěvek (zahraniční konf.)
    Mrázková, Kamila
    Mluvenost a psanost v syntaxi českých reklamních textů.
    [Orality and literacy in the syntax of Czech advertising texts.]
    Zborník materiálov z 9. medzinárodnej vedeckej konferencie o komunikácii. Synchrónne a diachrónne kontexty jazykovej komunikácie. Banská Bystrica: Belianum. Vydavatel´stvo Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici, 2018 - (Odaloš, P.), s. 261-269. ISBN 978-80-557-1417-2.
    [Synchrónne a diachrónne kontexty jazykovej komunikácie. Banská Bystrica (SK), 17.09.2015-18.09.2015]
    Grant CEP: GA ČR GA15-01116S
    Institucionální podpora: RVO:68378092
    Klíčová slova: discourse of advertising * syntax * communicative domain/sphere * conceptual/medial orality/literacy
    Obor OECD: Linguistics
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0293478
     
     
  8. 8.
    0490327 - EÚ 2019 CZ cze E - Elektronický dokument
    Vejvoda, Zdeněk
    Vlastenectví ve starých českých reklamách. Špalíček (28. březen 2018).
    [rozhlasový pořad v mp3]. - Plzeň: Český rozhlas Plzeň, 2018, 27:25
    Institucionální podpora: RVO:68378076
    Klíčová slova: folk song * history of trade * advertising
    Obor OECD: Folklore studies
    https://plzen.rozhlas.cz/vlastenectvi-ve-starych-ceskych-reklamach-7035064
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0284575
     
     
  9. 9.
    0478569 - NHU-C 2018 CZ eng D - Dizertace
    Valei, Azamat
    Essays on economics of advertising.
    Prague: Charles University, CERGE, 2017. 124 s.
    Institucionální podpora: Progres-Q24
    Klíčová slova: economics of advertising * industrial organization
    Kód oboru RIV: AH - Ekonomie
    http://www.cerge-ei.cz/dissertations/valei-azamat
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0274660
     
     
  10. 10.
    0476094 - NHU-C 2018 CZ eng V - Výzkumná zpráva
    Valei, Azamat
    Advertising response to new entry.
    Prague: CERGE-EI, 2017. 43 s. CERGE-EI Working Paper Series, 588. ISSN 1211-3298
    Institucionální podpora: Progres-Q24
    Klíčová slova: advertising * entry accommodation * industrial organization
    Kód oboru RIV: AH - Ekonomie
    http://www.cerge-ei.cz/pdf/wp/Wp588.pdf
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0272641
     
     

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.