Výsledky vyhledávání
- 1.0485728 - BFÚ 2018 RIV DE eng J - Článek v odborném periodiku
Hofmanová, Jiřina - Slavík, J. - Ovesná, P. - Tylichová, Zuzana - Vondráček, Jan - Straková, Nicol - Vaculová, Alena - Cigánek, M. - Kozubík, Alois - Knopfová, L. - Šmarda, J. - Machala, M.
Dietary fatty acids specifically modulate phospholipid pattern in colon cells with distinct differentiation capacities.
European Journal of Nutrition. Roč. 56, č. 4 (2017), s. 1493-1508. ISSN 1436-6207. E-ISSN 1436-6215
Grant CEP: GA ČR GA13-09766S; GA MZd(CZ) NV15-30585A
Institucionální podpora: RVO:68081707
Klíčová slova: docosahexaenoic acid * cancer-cells * epithelial-cells
Obor OECD: Oncology
Impakt faktor: 4.423, rok: 2017
Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0280680 - 2.0475227 - MÚ 2018 RIV US eng J - Článek v odborném periodiku
Michálek, Martin - Pražák, D. - Slavík, J.
Semilinear damped wave equation in locally uniform spaces.
Communications on Pure and Applied Analysis. Roč. 16, č. 5 (2017), s. 1673-1695. ISSN 1534-0392. E-ISSN 1553-5258
GRANT EU: European Commission(XE) 320078 - MATHEF
Institucionální podpora: RVO:67985840
Klíčová slova: damped wave equations * nonlinear damping * unbounded domains
Obor OECD: Pure mathematics
Impakt faktor: 0.884, rok: 2017
http://www.aimsciences.org/journals/displayArticlesnew.jsp?paperID=14110
Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0272070Název souboru Staženo Velikost Komentář Verze Přístup Michalek1.pdf 2 492.2 KB Vydavatelský postprint vyžádat - 3.0448898 - PSÚ 2016 RIV CZ cze J - Článek v odborném periodiku
Chrz, Vladimír - Nohavová, A. - Slavík, J.
Psychologická gramotnost ze dvou poznávacích perspektiv: aktuální výzva pro výuku psychologie a její didaktiku.
[Psychological literacy from two cognition perspectives: a current challenge for teaching of psychology and for its didactics.]
Studia paedagogica. Roč. 20, č. 3 (2015), s. 21-46. ISSN 1803-7437
Institucionální podpora: RVO:68081740
Klíčová slova: education in psychology * psychological literacy * expression
Kód oboru RIV: AN - Psychologie
Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0250513