Výsledky vyhledávání

  1. 1.
    0523525 - PSÚ 2020 RIV NO eng A - Abstrakt
    Strohmeier, D. - Kollerová, Lenka - Bláhová, Veronika - Mazzone, A.
    Moral emotion attributions and justifications in social exclusion situations among adolescents.
    . listopad (2019)[Workshop on Aggression /24./. 07.11.2019-08.11.2019, Stavanger]
    Grant CEP: GA ČR(CZ) GA18-09443S
    Institucionální podpora: RVO:68081740
    Klíčová slova: adolescence * bullying * peer relations
    Obor OECD: Psychology (including human - machine relations)
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0307884
    Název souboruStaženoVelikostKomentářVerzePřístup
    0523525 A Kollerová, Strohmeier et al 7.11.2019.pdf21.2 MBAutorský preprintvyžádat
     
     
  2. 2.
    0485863 - PSÚ 2018 CY eng A - Abstrakt
    Kollerová, Lenka - Bláhová, Veronika
    Moral motives related to peer exclusion: Similarities and differences between bullies, victims, and defenders.
    2017. s. 1-1.
    [Workshop on Aggression /22./. 23.11.2017-25.11.2017, Limassol]
    Grant CEP: GA ČR(CZ) GA15-00682S
    Institucionální podpora: RVO:68081740
    Klíčová slova: bullying * morality * peer exclusion
    Obor OECD: Psychology (including human - machine relations)
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0281484
    Název souboruStaženoVelikostKomentářVerzePřístup
    0485863 A Kollerova-Blahova-WA-2017-poster.pdf0317.2 KBAutorský preprintvyžádat
     
     
  3. 3.
    0426623 - PSÚ 2014 RIV CZ eng A - Abstrakt
    Smolík, Filip - Bláhová, Veronika
    Word order and information structure in a case-marked language: lexically advanced Czech 3-year-olds comprehend OVS sentences.
    Olinco. Olomouc Linguistic Colloquium: Book of Abstracts. Olomouc: Univerzita Palackého, 2013. s. 108-110.
    [Olomouc Linguistic Colloquium. 06.06.203-08.06.2013, Olomouc]
    Grant CEP: GA ČR GA13-26779S
    Institucionální podpora: RVO:68081740
    Klíčová slova: imageability * morphology * language acquisition
    Kód oboru RIV: AN - Psychologie
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0232330
     
     


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.