Výsledky vyhledávání

  1. 1.
    0462032 - MÚ 2017 RIV PL eng M - Část monografie knihy
    Samková, L. - Tichá, Marie
    On the way to improve primary teachers´ professionalism: the case of inquiry and concept cartoons.
    Inquiry based mathematical education. 1. Rzeszów: Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2016 - (Maj-Tatsis, B.; Pytlak, M.; Swoboda, E.), s. 58-67. ISBN 978-83-7996-292-1
    Grant CEP: GA ČR(CZ) GA14-01417S
    Institucionální podpora: RVO:67985840
    Klíčová slova: primary teachers' professional competence * inquiry-based education * conscious argumentation
    Kód oboru RIV: AM - Pedagogika a školství
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0261578
     
     
  2. 2.
    0447908 - MÚ 2016 RIV US eng M - Část monografie knihy
    Hošpesová, A. - Tichá, Marie
    Problem posing in primary school teacher training.
    Mathematical Problem Posing : From Research to Effective Practice. 1. New York: Springer, 2015 - (Singer, F.; Ellerton, N.; Cai, J.), s. 433-447. Research in Mathematics Education. ISBN 978-1-4614-6257-6
    Institucionální podpora: RVO:67985840
    Klíčová slova: problem posing * primary school mathematics teachers * improvement of subject didactic competence
    Kód oboru RIV: AM - Pedagogika a školství
    http://link.springer.com/chapter/10.1007/978-1-4614-6258-3_21
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0249659
     
     


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.