Výsledky vyhledávání
- 1.0462032 - MÚ 2017 RIV PL eng M - Část monografie knihy
Samková, L. - Tichá, Marie
On the way to improve primary teachers´ professionalism: the case of inquiry and concept cartoons.
Inquiry based mathematical education. 1. Rzeszów: Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2016 - (Maj-Tatsis, B.; Pytlak, M.; Swoboda, E.), s. 58-67. ISBN 978-83-7996-292-1
Grant CEP: GA ČR(CZ) GA14-01417S
Institucionální podpora: RVO:67985840
Klíčová slova: primary teachers' professional competence * inquiry-based education * conscious argumentation
Kód oboru RIV: AM - Pedagogika a školství
Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0261578 - 2.0447908 - MÚ 2016 RIV US eng M - Část monografie knihy
Hošpesová, A. - Tichá, Marie
Problem posing in primary school teacher training.
Mathematical Problem Posing : From Research to Effective Practice. 1. New York: Springer, 2015 - (Singer, F.; Ellerton, N.; Cai, J.), s. 433-447. Research in Mathematics Education. ISBN 978-1-4614-6257-6
Institucionální podpora: RVO:67985840
Klíčová slova: problem posing * primary school mathematics teachers * improvement of subject didactic competence
Kód oboru RIV: AM - Pedagogika a školství
http://link.springer.com/chapter/10.1007/978-1-4614-6258-3_21
Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0249659