Výsledky vyhledávání

  1. 1.
    0349680 - MÚ 2011 RIV PL eng C - Konferenční příspěvek (zahraniční konf.)
    Hošpesová, A. - Roubíček, Filip - Tichá, Marie
    Substantial learning environments in geometry.
    Motivation Via Natural Differentiation in Mathematics. Jaroslaw: Wydawnictwo Papirus, 2010, s. 24-26. ISBN 987-83-91-77-81-2-8.
    [Childrens' mathematics education 2010. Rzeszow-Iwonicz Zdrój (PL), 24.08.2010-29.08.2010]
    Grant CEP: GA ČR(CZ) GA406/08/0710
    Grant ostatní: Projekt COMENIUS(XE) 142453-LLP-1-2008-1-PL-COMENIUS-CMP
    Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z10190503
    Klíčová slova: individualization * natural differentiation * professional competences * motivation
    Kód oboru RIV: AM - Pedagogika a školství
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0189848
     
     
  2. 2.
    0349678 - MÚ 2011 RIV FR eng C - Konferenční příspěvek (zahraniční konf.)
    Tichá, Marie - Hošpesová, A.
    Problem posing and development of pedagogical content knowledge in pre-service teacher training.
    CERME 6 Proceedings of the Sixth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education. Lyon: INRP, 2010 - (Furane-Guerrier, V.; Soury-Lavergne, F.; Arzarello, F.), s. 1941-1950. ISBN 978-2-7342-1190-7.
    [CERME 6 - Sixth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education. Lyon (FR), 28.01.2009-01.02.2009]
    Grant CEP: GA ČR(CZ) GA406/08/0710
    Grant ostatní: Projekt COMENIUS(XE) 142453-LLP-1-2008-1-PL-COMENIUS-CMP
    Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z10190503
    Klíčová slova: mathematics education * teacher training * content knowledge * problem posing * natural differentiation
    Kód oboru RIV: AM - Pedagogika a školství
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0189847
    Název souboruStaženoVelikostKomentářVerzePřístup
    Ticha.pdf18112.3 KBVydavatelský postprintpovolen
     
     
  3. 3.
    0349674 - MÚ 2011 RIV CZ cze C - Konferenční příspěvek (zahraniční konf.)
    Tichá, Marie - Hošpesová, A.
    Tvoření úloh jako cesta k matematické gramotnosti.
    [Problem posing as a way to mathematical literacy.]
    Jak učit matematice žáky ve věku 11-15 let : sborník příspěvků celostátní konference 15.-17.10.2009. Plzeň: Vydavatelský servis, 2010 - (Stehlíková, N.), s. 133-145. ISBN 978-80-86843-28-5.
    [Jak učit matematice žáky ve věku 11 - 15 let. Litomyšl (CZ), 15.10.2009-17.10.2009]
    Grant CEP: GA ČR(CZ) GA406/08/0710
    Grant ostatní: Projekt COMENIUS(XE) 142453-LLP-1-2008-1-PL-COMENIUS-CMP
    Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z10190503
    Klíčová slova: mathematical literacy * mathematical education * problem posing * problem solving
    Kód oboru RIV: AM - Pedagogika a školství
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0189845
    Název souboruStaženoVelikostKomentářVerzePřístup
    Ticha3.pdf0229.1 KBVydavatelský postprintvyžádat
     
     
  4. 4.
    0343544 - MÚ 2011 RIV CZ cze C - Konferenční příspěvek (zahraniční konf.)
    Tichá, Marie
    Podnětná výuková prostředí pro přirozenou diferenciaci.
    [Substantial Learning Environments for Natural Differentiation.]
    Matematické vzdělávání v kontextu proměn primární školy. Olomouc: Univerzita Palackého Olomouc, 2010 - (Uhlířová, M.), s. 298-302. ISBN 978-80-244-2511-5.
    [Matematické vzdělávání v kontextu proměn primární školy. Olomouc (CZ), 28.04.2010-30.04.2010]
    Grant CEP: GA ČR(CZ) GA406/08/0710
    Grant ostatní: Projekt COMENIUS(XE) 142453-LLP-1-2008-1-PL-COMENIUS-CMP
    Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z10190503
    Klíčová slova: natural differentiation * teachers' professional competences * substantial learning environment
    Kód oboru RIV: AM - Pedagogika a školství
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0185996
    Název souboruStaženoVelikostKomentářVerzePřístup
    Ticha2.pdf0170.9 KBVydavatelský postprintvyžádat
     
     
  5. 5.
    0343540 - MÚ 2011 RIV CZ eng C - Konferenční příspěvek (zahraniční konf.)
    Hošpesová, A. - Tichá, Marie
    Problem Posing, a Way to Teachers' Change.
    Proceedings of ATEE Winter Conference 2010. Praha: Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta, 2010 - (Černochová, M.), s. 41-51. ISBN 978-80-7290-430-3.
    [ATEE Winter Conference 2010 : Early Years, Primary Education and ICT. Praha (CZ), 26.02.2010-28.02.2010]
    Grant CEP: GA ČR(CZ) GA406/08/0710
    Grant ostatní: Projekt COMENIUS(XE) 142453-LLP-1-2008-1-PL-COMENIUS-CMP
    Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z10190503
    Klíčová slova: professional competence of a teacher * teacher education * problem posing
    Kód oboru RIV: AM - Pedagogika a školství
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0185993
    Název souboruStaženoVelikostKomentářVerzePřístup
    Ticha4.pdf0310.3 KBVydavatelský postprintvyžádat
     
     


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.