Výsledky vyhledávání
- 1.0349680 - MÚ 2011 RIV PL eng C - Konferenční příspěvek (zahraniční konf.)
Hošpesová, A. - Roubíček, Filip - Tichá, Marie
Substantial learning environments in geometry.
Motivation Via Natural Differentiation in Mathematics. Jaroslaw: Wydawnictwo Papirus, 2010, s. 24-26. ISBN 987-83-91-77-81-2-8.
[Childrens' mathematics education 2010. Rzeszow-Iwonicz Zdrój (PL), 24.08.2010-29.08.2010]
Grant CEP: GA ČR(CZ) GA406/08/0710
Grant ostatní: Projekt COMENIUS(XE) 142453-LLP-1-2008-1-PL-COMENIUS-CMP
Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z10190503
Klíčová slova: individualization * natural differentiation * professional competences * motivation
Kód oboru RIV: AM - Pedagogika a školství
Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0189848 - 2.0349678 - MÚ 2011 RIV FR eng C - Konferenční příspěvek (zahraniční konf.)
Tichá, Marie - Hošpesová, A.
Problem posing and development of pedagogical content knowledge in pre-service teacher training.
CERME 6 Proceedings of the Sixth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education. Lyon: INRP, 2010 - (Furane-Guerrier, V.; Soury-Lavergne, F.; Arzarello, F.), s. 1941-1950. ISBN 978-2-7342-1190-7.
[CERME 6 - Sixth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education. Lyon (FR), 28.01.2009-01.02.2009]
Grant CEP: GA ČR(CZ) GA406/08/0710
Grant ostatní: Projekt COMENIUS(XE) 142453-LLP-1-2008-1-PL-COMENIUS-CMP
Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z10190503
Klíčová slova: mathematics education * teacher training * content knowledge * problem posing * natural differentiation
Kód oboru RIV: AM - Pedagogika a školství
Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0189847 - 3.0349674 - MÚ 2011 RIV CZ cze C - Konferenční příspěvek (zahraniční konf.)
Tichá, Marie - Hošpesová, A.
Tvoření úloh jako cesta k matematické gramotnosti.
[Problem posing as a way to mathematical literacy.]
Jak učit matematice žáky ve věku 11-15 let : sborník příspěvků celostátní konference 15.-17.10.2009. Plzeň: Vydavatelský servis, 2010 - (Stehlíková, N.), s. 133-145. ISBN 978-80-86843-28-5.
[Jak učit matematice žáky ve věku 11 - 15 let. Litomyšl (CZ), 15.10.2009-17.10.2009]
Grant CEP: GA ČR(CZ) GA406/08/0710
Grant ostatní: Projekt COMENIUS(XE) 142453-LLP-1-2008-1-PL-COMENIUS-CMP
Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z10190503
Klíčová slova: mathematical literacy * mathematical education * problem posing * problem solving
Kód oboru RIV: AM - Pedagogika a školství
Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0189845Název souboru Staženo Velikost Komentář Verze Přístup Ticha3.pdf 0 229.1 KB Vydavatelský postprint vyžádat - 4.0343544 - MÚ 2011 RIV CZ cze C - Konferenční příspěvek (zahraniční konf.)
Tichá, Marie
Podnětná výuková prostředí pro přirozenou diferenciaci.
[Substantial Learning Environments for Natural Differentiation.]
Matematické vzdělávání v kontextu proměn primární školy. Olomouc: Univerzita Palackého Olomouc, 2010 - (Uhlířová, M.), s. 298-302. ISBN 978-80-244-2511-5.
[Matematické vzdělávání v kontextu proměn primární školy. Olomouc (CZ), 28.04.2010-30.04.2010]
Grant CEP: GA ČR(CZ) GA406/08/0710
Grant ostatní: Projekt COMENIUS(XE) 142453-LLP-1-2008-1-PL-COMENIUS-CMP
Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z10190503
Klíčová slova: natural differentiation * teachers' professional competences * substantial learning environment
Kód oboru RIV: AM - Pedagogika a školství
Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0185996Název souboru Staženo Velikost Komentář Verze Přístup Ticha2.pdf 0 170.9 KB Vydavatelský postprint vyžádat - 5.0343540 - MÚ 2011 RIV CZ eng C - Konferenční příspěvek (zahraniční konf.)
Hošpesová, A. - Tichá, Marie
Problem Posing, a Way to Teachers' Change.
Proceedings of ATEE Winter Conference 2010. Praha: Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta, 2010 - (Černochová, M.), s. 41-51. ISBN 978-80-7290-430-3.
[ATEE Winter Conference 2010 : Early Years, Primary Education and ICT. Praha (CZ), 26.02.2010-28.02.2010]
Grant CEP: GA ČR(CZ) GA406/08/0710
Grant ostatní: Projekt COMENIUS(XE) 142453-LLP-1-2008-1-PL-COMENIUS-CMP
Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z10190503
Klíčová slova: professional competence of a teacher * teacher education * problem posing
Kód oboru RIV: AM - Pedagogika a školství
Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0185993Název souboru Staženo Velikost Komentář Verze Přístup Ticha4.pdf 0 310.3 KB Vydavatelský postprint vyžádat