Výsledky vyhledávání

  1. 1.
    0374212 - SOÚ 2012 CZ cze N - Článek v novinách
    Bariekzahyová, Tereza - Šafr, Jiří
    Vůle – zdroj mobilitního vzestupu?
    [Volition – source of upward mobility?]
    Socioweb. Roč. 9, č. 4 (2011), s. 8-10. ISSN 1214-1720
    Grant CEP: GA ČR GA403/08/0109
    Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z70280505
    Klíčová slova: volition * ersonality traits * intergenerational mobility
    Kód oboru RIV: AO - Sociologie, demografie
    http://www.socioweb.cz/upl/editorial/download/189_SOCIOWEB_04_2011..pdf
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0207183
     
     
  2. 2.
    0374210 - SOÚ 2012 CZ cze N - Článek v novinách
    Šafr, Jiří
    Třídní rozdíly ve výchově: vysokoškolské rodiny, rodiny dělnické „ambiciózní“ a „statické“.
    [Class differences in upbringing: university educated families, “ambitious” and “static” working class families.]
    Socioweb. Roč. 9, č. 4 (2011), s. 1-3. ISSN 1214-1720
    Grant CEP: GA ČR GA403/08/0109
    Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z70280505
    Klíčová slova: cultural capital * upbringing * working class
    Kód oboru RIV: AO - Sociologie, demografie
    http://www.socioweb.cz/upl/editorial/download/189_SOCIOWEB_04_2011..pdf
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0207181
     
     
  3. 3.
    0373190 - SOÚ 2012 CZ eng N - Článek v novinách
    Federičová, Miroslava
    Analysis of income inequalities.
    Socioweb. Roč. 9, 7-8 (2011), s. 13-15. ISSN 1214-1720
    Grant CEP: GA ČR GA403/08/0109
    Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z70280505
    Klíčová slova: inequalities * Europe * labour market
    Kód oboru RIV: AO - Sociologie, demografie
    http://www.socioweb.cz/index.php?disp=teorie&shw=478&lst=117
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0206333
     
     
  4. 4.
    0357204 - SOÚ 2011 CZ cze N - Článek v novinách
    Straková, Jana
    Co soudí veřejnost o vzdělanostních nerovnostech?
    [What does society think about educational inequalities.]
    Socioweb. Roč. 8, č. 4 (2010), s. 2-3. ISSN 1214-1720
    Grant CEP: GA ČR GA403/08/0109
    Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z70280505
    Klíčová slova: educational inequalities * public opinion
    Kód oboru RIV: AO - Sociologie, demografie
    http://www.socioweb.cz/index.php?disp=temata&shw=338&lst=108
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0195530
     
     
  5. 5.
    0357057 - SOÚ 2011 CZ cze N - Článek v novinách
    Katrňák, Tomáš
    Explanace sociální fluidity – jedna z vlaštovek na obzoru.
    [Explanation of Social Fluidity – One of the Swallow in Horizont.]
    Socioweb. Roč. 8, č. 4 (2010), s. 12-14. ISSN 1214-1720
    Grant CEP: GA ČR GA403/08/0109
    Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z70280505
    Klíčová slova: Sociology of education * educational inequality
    Kód oboru RIV: AO - Sociologie, demografie
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0195426
     
     
  6. 6.
    0355760 - SOÚ 2011 CZ N - Článek v novinách
    Šafr, Jiří
    Zájmové kroužky a oddíly jako zdroj sociálního kapitálu.
    [Extracurricular activities as source of social capital.]
    Socioweb. Roč. 8, č. 4 (2010), s. 10-12. ISSN 1214-1720
    Grant CEP: GA MŠMT 2D06014; GA ČR GA403/08/0109
    Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z70280505
    Klíčová slova: extracurricular activities * educational aspirations * social capital
    Kód oboru RIV: AO - Sociologie, demografie
    http://www.socioweb.cz/upl/editorial/download/178_soc.web.4%202010.pdf
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0194453
     
     
  7. 7.
    0350224 - SOÚ 2011 CZ cze N - Článek v novinách
    Simonová, Natalie
    Výzkumy funkční gramotnosti dospělých – SIALS a PIAAC.
    [Adult functional literacy surveys – SIALS and PIAAC.]
    Socioweb. Roč. 8, č. 4 (2010), s. 6-10. ISSN 1214-1720
    Grant CEP: GA ČR GA403/08/0109
    Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z70280505
    Klíčová slova: Sociology of education * educational inequality
    Kód oboru RIV: AO - Sociologie, demografie
    http://www.socioweb.cz/index.php
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0190279
     
     
  8. 8.
    0350222 - SOÚ 2011 CZ cze N - Článek v novinách
    Simonová, Natalie
    Sociologie vzdělání - tentokrát optikou praxe (editorial).
    [Sociology of education – this time in practice view (editorial).]
    Socioweb. Roč. 8, č. 4 (2010), s. 1. ISSN 1214-1720
    Grant CEP: GA ČR GA403/08/0109
    Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z70280505
    Klíčová slova: Sociology of education * educational inequality
    Kód oboru RIV: AO - Sociologie, demografie
    http://www.socioweb.cz/index.php
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0190277
     
     
  9. 9.
    0347675 - SOÚ 2011 CZ cze N - Článek v novinách
    Simonová, Natalie
    Odpověď v anketě na téma „Česko je téměř nejhorší v Evropě, co se týče nerovnosti šancí získat kvalitní vzdělání; na VŠ studují především potomci vysokoškoláků, zatímco děti dělníků končí s výučním listem. Co s tím?“.
    [Answer in inquiry „The Czech Republic takes almost the worst place in Europe concerning the individual chances to obtain high-quality education; mostly only the offspring of university-educated parents study at universities, whereas children of workers end their studies with apprenticeship certificate again. What to do with this situation?”.]
    Respekt. Roč. 21, 26-27 (2010), s. 4. ISSN 0862-6545. E-ISSN 1801-1446
    Grant CEP: GA ČR GA403/08/0109
    Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z70280505
    Klíčová slova: educational inequality * Czech Republic
    Kód oboru RIV: AO - Sociologie, demografie
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0188404
     
     
  10. 10.
    0343180 - SOÚ 2011 CZ cze N - Článek v novinách
    Straková, Jana
    Rostoucí význam předškolního vzdělávání.
    [Increasing importance of pre-primary education.]
    Kritické listy. Roč. 10, č. 38 (2010), s. 6-8. ISSN 1214-5823
    Grant CEP: GA ČR GA403/08/0109
    Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z70280505
    Klíčová slova: pre-primary education * women rights * disadvantaged students
    Kód oboru RIV: AO - Sociologie, demografie
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0185714
     
     

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.