Výsledky vyhledávání

  1. 1.
    0370203 - MÚ 2012 RIV PL eng C - Konferenční příspěvek (zahraniční konf.)
    Tichá, Marie - Hošpesová, A.
    Teacher competences prerequisite to natural differentiation.
    CERME 7 Proceedings of the Seventh Congress of the European Society for Research in Mathematics Education. Rzewzow: University of Rzeszow, 2011 - (Pytlak, M.; Rowland, T.; Swoboda, E.), s. 2888-2897. ISBN 978-83-7338-683-9.
    [CERME 7 - Seventh Congress of the European Society for Research in Mathematics Education. Rzeszow (PL), 09.02.2011-13.02.2011]
    Grant CEP: GA ČR(CZ) GA406/08/0710
    Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z10190503
    Klíčová slova: mathematics education * teacher training * subject knowledge * natural differentiation
    Kód oboru RIV: AM - Pedagogika a školství
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0204072
    Název souboruStaženoVelikostKomentářVerzePřístup
    Ticha1.pdf2247.1 KBAutorský preprintpovolen
     
     
  2. 2.
    0369491 - MÚ 2012 RIV CZ cze C - Konferenční příspěvek (zahraniční konf.)
    Kuřina, F. - Petrášková, V. - Tichá, Marie
    Může matematika přispívat k porozumění světu?
    [Can mathematics contribute to the understanding of the world?]
    Dva dny s didaktikou matematiky 2010. Praha: Pedagogická fakulta UK, 2010 - (Stehlíková, N.; Tejkalová, L.), s. 120-124. ISBN 978-80-7290-483-9.
    [Dva dny s didaktikou matematiky 2010. Praha (CZ), 18.02.2010-19.02.2010]
    Grant CEP: GA ČR(CZ) GA406/08/0710
    Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z10190503
    Klíčová slova: mathematical literacy * financial literacy * grasping the surrounding world
    Kód oboru RIV: AM - Pedagogika a školství
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0203542
     
     
  3. 3.
    0360642 - MÚ 2012 RIV LT eng C - Konferenční příspěvek (zahraniční konf.)
    Tichá, Marie
    Promoting creativity of pre-service primary school teachers : the case of problem posing.
    Proceedings of The 6th International Conference on Creativity in Mathematics Education and the Education of Gifted Students. Riga: University of Latvia, 2011 - (Avotina, M.), s. 198-202. ISBN 978-9984-45-360-6.
    [6th International conference on Creativity in mathematics education and the education of gifted students. Riga (LT), 01.08.2010-05.08.2010]
    Grant CEP: GA ČR(CZ) GA406/08/0710
    Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z10190503
    Klíčová slova: professional competence * mathematical literacy * mathematical creativity * problem posing
    Kód oboru RIV: AM - Pedagogika a školství
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0198143
    Název souboruStaženoVelikostKomentářVerzePřístup
    Ticha3.pdf0142.9 KBVydavatelský postprintvyžádat
     
     
  4. 4.
    0357380 - MÚ 2011 RIV CZ eng C - Konferenční příspěvek (zahraniční konf.)
    Macháčková, Jana
    How joint reflection could contribute to develop teacher's professionalism.
    Proceedings of ATEE Winter Conference 2010. Praha: Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta, 2010 - (Černochová, M.), s. 16-23. ISBN 978-80-7290-430-3.
    [ATEE Winter Conference 2010 : Early Years, Primary Education and ICT. Praha (CZ), 26.02.2010-28.02.2010]
    Grant CEP: GA ČR(CZ) GA406/08/0710
    Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z10190503
    Klíčová slova: reflection * joint reflection * qualifield pedagogical reflection
    Kód oboru RIV: AM - Pedagogika a školství
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0195668
     
     
  5. 5.
    0349684 - MÚ 2011 RIV CZ cze C - Konferenční příspěvek (zahraniční konf.)
    Roubíček, Filip
    Geometrická představivost jako složka matematické gramotnosti.
    [Geometrical imagination as a part of mathematical literacy.]
    Matematické vzdělávání v kontextu proměn primární školy. Olomouc: Univerzita Palackého Olomouc, 2010 - (Uhlířová, M.), s. 255-259. ISBN 978-80-244-2511-5.
    [Matematické vzdělávání v kontextu proměn primární školy. Olomouc (CZ), 28.04.2010-30.04.2010]
    Grant CEP: GA ČR(CZ) GA406/08/0710
    Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z10190503
    Klíčová slova: teaching of geometry * geometrical imagination
    Kód oboru RIV: AM - Pedagogika a školství
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0189851
    Název souboruStaženoVelikostKomentářVerzePřístup
    Roubicek.pdf0176.5 KBVydavatelský postprintvyžádat
     
     
  6. 6.
    0349682 - MÚ 2011 RIV DE ger C - Konferenční příspěvek (zahraniční konf.)
    Tichá, Marie - Roubíček, Filip - Macháčková, J.
    Zwei geometrische Lernumgebungen zur natürlichen Differenzierung.
    [Two geometrical environments for natural differentiation.]
    Beiträge zum Mathematikunterricht 2010. München: WTM Verlag, 2010 - (Lindmeier, A.; Ufer, S.), s. 847-850. ISBN 978-3-942197-03-8.
    [44. Tagung für Didaktik der Mathematik. München (DE), 08.03.2010-12.03.2010]
    Grant CEP: GA ČR(CZ) GA406/08/0710
    Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z10190503
    Klíčová slova: natural differentiation * substantial learning environment * grasping of situations * geometry
    Kód oboru RIV: AM - Pedagogika a školství
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0189849
    Název souboruStaženoVelikostKomentářVerzePřístup
    Ticha1.pdf1146.7 KBVydavatelský postprintvyžádat
     
     
  7. 7.
    0349680 - MÚ 2011 RIV PL eng C - Konferenční příspěvek (zahraniční konf.)
    Hošpesová, A. - Roubíček, Filip - Tichá, Marie
    Substantial learning environments in geometry.
    Motivation Via Natural Differentiation in Mathematics. Jaroslaw: Wydawnictwo Papirus, 2010, s. 24-26. ISBN 987-83-91-77-81-2-8.
    [Childrens' mathematics education 2010. Rzeszow-Iwonicz Zdrój (PL), 24.08.2010-29.08.2010]
    Grant CEP: GA ČR(CZ) GA406/08/0710
    Grant ostatní: Projekt COMENIUS(XE) 142453-LLP-1-2008-1-PL-COMENIUS-CMP
    Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z10190503
    Klíčová slova: individualization * natural differentiation * professional competences * motivation
    Kód oboru RIV: AM - Pedagogika a školství
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0189848
     
     
  8. 8.
    0349678 - MÚ 2011 RIV FR eng C - Konferenční příspěvek (zahraniční konf.)
    Tichá, Marie - Hošpesová, A.
    Problem posing and development of pedagogical content knowledge in pre-service teacher training.
    CERME 6 Proceedings of the Sixth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education. Lyon: INRP, 2010 - (Furane-Guerrier, V.; Soury-Lavergne, F.; Arzarello, F.), s. 1941-1950. ISBN 978-2-7342-1190-7.
    [CERME 6 - Sixth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education. Lyon (FR), 28.01.2009-01.02.2009]
    Grant CEP: GA ČR(CZ) GA406/08/0710
    Grant ostatní: Projekt COMENIUS(XE) 142453-LLP-1-2008-1-PL-COMENIUS-CMP
    Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z10190503
    Klíčová slova: mathematics education * teacher training * content knowledge * problem posing * natural differentiation
    Kód oboru RIV: AM - Pedagogika a školství
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0189847
    Název souboruStaženoVelikostKomentářVerzePřístup
    Ticha.pdf18112.3 KBVydavatelský postprintpovolen
     
     
  9. 9.
    0349674 - MÚ 2011 RIV CZ cze C - Konferenční příspěvek (zahraniční konf.)
    Tichá, Marie - Hošpesová, A.
    Tvoření úloh jako cesta k matematické gramotnosti.
    [Problem posing as a way to mathematical literacy.]
    Jak učit matematice žáky ve věku 11-15 let : sborník příspěvků celostátní konference 15.-17.10.2009. Plzeň: Vydavatelský servis, 2010 - (Stehlíková, N.), s. 133-145. ISBN 978-80-86843-28-5.
    [Jak učit matematice žáky ve věku 11 - 15 let. Litomyšl (CZ), 15.10.2009-17.10.2009]
    Grant CEP: GA ČR(CZ) GA406/08/0710
    Grant ostatní: Projekt COMENIUS(XE) 142453-LLP-1-2008-1-PL-COMENIUS-CMP
    Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z10190503
    Klíčová slova: mathematical literacy * mathematical education * problem posing * problem solving
    Kód oboru RIV: AM - Pedagogika a školství
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0189845
    Název souboruStaženoVelikostKomentářVerzePřístup
    Ticha3.pdf0229.1 KBVydavatelský postprintvyžádat
     
     
  10. 10.
    0343544 - MÚ 2011 RIV CZ cze C - Konferenční příspěvek (zahraniční konf.)
    Tichá, Marie
    Podnětná výuková prostředí pro přirozenou diferenciaci.
    [Substantial Learning Environments for Natural Differentiation.]
    Matematické vzdělávání v kontextu proměn primární školy. Olomouc: Univerzita Palackého Olomouc, 2010 - (Uhlířová, M.), s. 298-302. ISBN 978-80-244-2511-5.
    [Matematické vzdělávání v kontextu proměn primární školy. Olomouc (CZ), 28.04.2010-30.04.2010]
    Grant CEP: GA ČR(CZ) GA406/08/0710
    Grant ostatní: Projekt COMENIUS(XE) 142453-LLP-1-2008-1-PL-COMENIUS-CMP
    Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z10190503
    Klíčová slova: natural differentiation * teachers' professional competences * substantial learning environment
    Kód oboru RIV: AM - Pedagogika a školství
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0185996
    Název souboruStaženoVelikostKomentářVerzePřístup
    Ticha2.pdf0170.9 KBVydavatelský postprintvyžádat
     
     

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.