Výsledky vyhledávání

  1. 1.
    0570878 - PSÚ 2024 RIV NL eng J - Článek v odborném periodiku
    Kollerová, Lenka - Květon, Petr - Zábrodská, Kateřina - Janošová, Pavlína
    Teacher exhaustion: The effects of disruptive student behaviors, victimization by workplace bullying, and social support from colleagues.
    Social Psychology of Education. Roč. 26, č. 4 (2023), s. 885-902. ISSN 1381-2890. E-ISSN 1573-1928
    Grant CEP: GA MŠMT(CZ) LX22NPO5101; GA ČR(CZ) GA18-09443S
    Institucionální podpora: RVO:68081740
    Klíčová slova: disruptive student behaviors * teacher burnout * teacher exhaustion * victimization * workplace bullying
    Obor OECD: Psychology (including human - machine relations)
    Impakt faktor: 2.9, rok: 2022
    Způsob publikování: Open access
    https://link.springer.com/article/10.1007/s11218-023-09779-x
    Trvalý link: https://hdl.handle.net/11104/0342207
     
     
  2. 2.
    0569157 - PSÚ 2024 RIV CZ cze J - Článek v odborném periodiku
    Janošová, Pavlína - Kollerová, Lenka - Cakirpaloglu, P. - Vorlíček, R.
    Empatie žáků vůči šikanovaným spolužákům.
    [Empathy toward bullied classmates.]
    Československá psychologie. Roč. 67, č. 1 (2023), s. 1-14. ISSN 0009-062X. E-ISSN 1804-6436
    Institucionální podpora: RVO:68081740
    Klíčová slova: classroom bullying * early adolescence * empathy of students with victimized classmates * dehumanization * binary logistic regression
    Obor OECD: Psychology (including human - machine relations)
    Impakt faktor: 0.4, rok: 2022
    Způsob publikování: Open access
    https://ceskoslovenskapsychologie.cz/index.php/csps/article/view/244/122
    Trvalý link: https://hdl.handle.net/11104/0340491
    Název souboruStaženoVelikostKomentářVerzePřístup
    0569157 J Janošová a kol_Empatie žáků....pdf12 MBVydavatelský postprintpovolen
     
     
  3. 3.
    0556016 - PSÚ 2023 RIV CZ cze J - Článek v odborném periodiku
    Vorlíček, R. - Kollerová, Lenka - Janošová, Pavlína - Jungwirthová, R.
    Stresory ve škole z pohledu učitelů a jejich souvislosti s individuálními charakteristikami a vyhořením.
    [Stressors at school from the teachers’ perspective and their associations with individual characteristics and burnout.]
    Československá psychologie. Roč. 66, č. 1 (2022), s. 1-16. ISSN 0009-062X. E-ISSN 1804-6436
    Grant CEP: GA ČR(CZ) GA18-09443S
    Institucionální podpora: RVO:68081740
    Klíčová slova: job demands-resources model * educational psychology * stressor * schools * teachers
    Obor OECD: Psychology (including human - machine relations)
    Impakt faktor: 0.4, rok: 2022
    Způsob publikování: Open access
    https://ceskoslovenskapsychologie.cz/index.php/csps/article/view/91/74
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0330381
    Název souboruStaženoVelikostKomentářVerzePřístup
    0556016 J Kollerová, Janošová a kol_Stresory.pdf01.7 MBAutorský preprintvyžádat
     
     
  4. 4.
    0533404 - PSÚ 2021 RIV CZ cze J - Článek v odborném periodiku
    Janošová, Pavlína - Chrz, Vladimír - Kollerová, Lenka - Blažková, M.
    Vyčleňování ve školní třídě: pohled učitelů.
    [Exclusion in the classroom: Teachers’ perspectives.]
    Československá psychologie. Roč. 64, č. 5 (2020), s. 506-520. ISSN 0009-062X. E-ISSN 1804-6436
    Grant CEP: GA ČR(CZ) GA18-09443S
    Institucionální podpora: RVO:68081740
    Klíčová slova: social exclusion in classrooms * school bullying * attitudes of teachers * thematic analysis
    Obor OECD: Psychology (including human - machine relations)
    Impakt faktor: 0.471, rok: 2020
    Způsob publikování: Open access
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0311795
    Název souboruStaženoVelikostKomentářVerzePřístup
    0533404 J Janošová, Chrz, Kollerová, Blažková Vyčleňování....pdf11.2 MBAutorský preprintvyžádat
     
     
  5. 5.
    0532303 - PSÚ 2021 RIV SK cze J - Článek v odborném periodiku
    Vágnerová, M. - Klégrová, J. - Janošová, Pavlína
    Orientační hodnocení pozornosti jako součást screeningu školní zralosti.
    [Orientational assessment of attention as part of screening for school readiness.]
    Psychológia a patopsychológia dieťaťa. Roč. 54, č. 1 (2020), s. 78-94. ISSN 0555-5574
    Institucionální podpora: RVO:68081740
    Klíčová slova: school maturity and readiness * school maturity screening * orientational test of school maturity * orientational test of attention
    Obor OECD: Psychology (including human - machine relations)
    Způsob publikování: Omezený přístup
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0310829
    Název souboruStaženoVelikostKomentářVerzePřístup
    0532303 J Janošová Orientační hodnocení....PDF014.8 MBAutorský preprintvyžádat
     
     
  6. 6.
    0502624 - PSÚ 2019 CZ cze J - Článek v odborném periodiku
    Janošová, Pavlína - Pospíšilová, A.
    Zastánci šikanovaných žáků pomáhají zastavovat šikanu a zmírňovat její následky.
    [Defenders of victims help to stop bullying and mitigate its consequences.]
    Prevence. Roč. 15, č. 10 (2018), s. 13-16. ISSN 1214-8717
    Institucionální podpora: RVO:68081740
    Klíčová slova: classroom bullying * defenders of victims * strategy of defending * teacher’s classroom management
    Obor OECD: Psychology (including human - machine relations)
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0294520
    Název souboruStaženoVelikostKomentářVerzePřístup
    0502624 J Janošová_Prevence.pdf06.8 MBAutorský preprintvyžádat
     
     
  7. 7.
    0494821 - PSÚ 2019 RIV CZ eng J - Článek v odborném periodiku
    Janošová, Pavlína - Kollerová, Lenka - Soukup, P.
    Personality traits and defending victims of bullying: agreeableness, neuroticism and extraversion matter.
    Československá psychologie. Roč. 62, č. 5 (2018), s. 432-446. ISSN 0009-062X. E-ISSN 1804-6436
    Grant CEP: GA ČR(CZ) GA15-00682S
    Grant ostatní: AV ČR(CZ) StrategieAV21/14
    Program: StrategieAV
    Institucionální podpora: RVO:68081740
    Klíčová slova: Big Five * bullying * defending * multilevel analyses * personality
    Obor OECD: Psychology (including human - machine relations)
    Impakt faktor: 0.333, rok: 2018
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0287881
    Název souboruStaženoVelikostKomentářVerzePřístup
    0494821 J Janošová, Kollerová Personality Traits....pdf2271.8 KBAutorský preprintvyžádat
     
     
  8. 8.
    0487868 - PSÚ 2018 RIV SK cze J - Článek v odborném periodiku
    Vágnerová, M. - Janošová, Pavlína
    Pán a pán, který běží – vývoj kresby v mladším školním věku.
    [Lord and the lord running - development of children’s drawing in early school age.]
    Psychológia a patopsychológia dieťaťa. Roč. 51, č. 4 (2017), s. 240-259. ISSN 0555-5574
    Grant ostatní: AV ČR(CZ) StrategieAV21/14
    Program: StrategieAV
    Institucionální podpora: RVO:68081740
    Klíčová slova: development of drawing * early school age * running human figure drawing * diagnostic possibilitie of drawing
    Obor OECD: Psychology (including human - machine relations)
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0282482
    Název souboruStaženoVelikostKomentářVerzePřístup
    0487868 J Janošová Pán běží.pdf1292.3 KBAutorský preprintvyžádat
     
     
  9. 9.
    0477668 - PSÚ 2018 RIV SK cze J - Článek v odborném periodiku
    Vágnerová, M. - Kropáčková, J. - Janošová, Pavlína
    Dům je lehčí než pán – vývoj kresby v předškolním věku.
    [House is easier than the lord - development of drawing in preschool age.]
    Psychológia a patopsychológia dieťaťa. Roč. 51, č. 1 (2017), s. 33-47. ISSN 0555-5574
    Grant ostatní: AV ČR(CZ) StrategieAV21/14
    Program: StrategieAV
    Institucionální podpora: RVO:68081740
    Klíčová slova: drawing development * house drawing * diagnostic possibilities of drawing * school maturity
    Obor OECD: Psychology (including human - machine relations)
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0273948
    Název souboruStaženoVelikostKomentářVerzePřístup
    0477668 J Janošová a kol. Dům je lehčí....pdf18.2 MBAutorský preprintvyžádat
     
     
  10. 10.
    0477228 - PSÚ 2018 RIV SK cze J - Článek v odborném periodiku
    Vágnerová, M. - Kropáčková, J. - Janošová, Pavlína
    Nejdřív pán a potom pes - vývoj dětské kresby v předškolním věku a její hodnocení.
    [First lord, and then dog - development of children's drawing in preschool age and its evaluation.]
    Psychológia a patopsychológia dieťaťa. Roč. 50, č. 4 (2016), s. 283-305. ISSN 0555-5574
    Institucionální podpora: RVO:68081740
    Klíčová slova: development of drawing * human figure drawing * drawing flexibility * diagnostic possibilities of drawing
    Obor OECD: Psychology (including human - machine relations)
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0273620
    Název souboruStaženoVelikostKomentářVerzePřístup
    0477228 J Janošová a kol. PÁN_PES.pdf114 MBAutorský preprintvyžádat
     
     

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.