Výsledky vyhledávání

  1. 1.
    0468697 - MÚ 2017 RIV CZ cze K - Konferenční příspěvek (tuzemská konf.)
    Samková, L. - Tichá, Marie
    O některých miskoncepcích souvisejících se schopností argumentovat.
    [About some misconceptions related to argumentation skills.]
    Cesty k matematice II. Praha: Matfyzpress, 2016 - (Hromadová, J.; Slavík, A.), s. 58-66. ISBN 978-80-7378-326-6.
    [Cesty k matematice II. Praha (CZ), 22.09.2016-23.09.2016]
    Grant CEP: GA ČR(CZ) GA14-01417S
    Institucionální podpora: RVO:67985840
    Klíčová slova: general statements * argumentation skills * inqiry-based education
    Kód oboru RIV: AM - Pedagogika a školství
    http://kdm.karlin.mff.cuni.cz/konference2016/sbornik.pdf
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0266536
    Název souboruStaženoVelikostKomentářVerzePřístup
    Ticha4.pdf9854.2 KBVydavatelský postprintvyžádat
     
     
  2. 2.
    0460298 - MÚ 2017 RIV CZ cze K - Konferenční příspěvek (tuzemská konf.)
    Tichá, Marie - Samková, L.
    Badatelsky orientované vzdělávání jako jedna z cest ke zkvalitňování profesionality učitelů.
    [Inquiry based education as one of the ways to improving teachers professionalism.]
    Elementary mathematics education 2016. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2016 - (Uhlířová, M.), s. 222-226. ISBN 978-80-905281-3-0.
    [Elementary Mathematics Education (EME) 2016. Olomouc (CZ), 20.04.2016-22.04.2016]
    Grant CEP: GA ČR(CZ) GA14-01417S
    Institucionální podpora: RVO:67985840
    Klíčová slova: inquiry-based education * teachers professionalism * primary school * argumentation
    Kód oboru RIV: AM - Pedagogika a školství
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0260415
    Název souboruStaženoVelikostKomentářVerzePřístup
    Ticha5.pdf3781.8 KBVydavatelský postprintvyžádat
     
     
  3. 3.
    0441505 - MÚ 2015 RIV CZ cze K - Konferenční příspěvek (tuzemská konf.)
    Hošpesová, A. - Tichá, Marie
    Řešení a tvoření úloh (nejen v přípravě učitelů).
    [Problem solving and problem posing (not only in teacher training).]
    Dva dny s didaktikou matematiky 2014. Praha: Pedagogická fakulta UK, 2014 - (Vondrová, N.), s. 9-17. ISBN 978-80-7290-801-1.
    [Dva dny s didaktikou matematiky 2014. Praha (CZ), 13.02.2014-14.02.2014]
    Grant CEP: GA ČR(CZ) GA14-01417S
    Institucionální podpora: RVO:67985840
    Klíčová slova: problem solving * problem posing * structure of problem
    Kód oboru RIV: AM - Pedagogika a školství
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0244498
     
     
  4. 4.
    0441499 - MÚ 2015 RIV CZ cze K - Konferenční příspěvek (tuzemská konf.)
    Tichá, Marie - Hošpesová, A.
    Sedm podob badatelsky orietovaného vyučování matematice III.
    [Seven forms of inquiry-based mathematics teaching III.]
    Setkání učitelů matematiky všech typů a stupňů škol. Plzeň: Vydavatelský servis, 2014 - (Bastl, B.; Lávička, M.), s. 217-224. ISBN 978-80-86843-45-2.
    [Setkání učitelů matematiky všech typů a stupňů škol. Srní na Šumavě (CZ), 06.11.2014-08.11.2014]
    Grant CEP: GA ČR(CZ) GA14-01417S
    Institucionální podpora: RVO:67985840
    Klíčová slova: inquiry based teaching * substantial learning environments * problem posing
    Kód oboru RIV: AM - Pedagogika a školství
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0244492
     
     
  5. 5.
    0434232 - MÚ 2015 RIV CZ cze K - Konferenční příspěvek (tuzemská konf.)
    Tichá, Marie - Hošpesová, A.
    Tvoření úloh dané struktury.
    [Posing problems with a given structure.]
    Jak učit matematice žáky ve věku 10-16 let :sborník příspěvků celostátní konference. Praha: Jednota českých matematiků a fyziků, 2014 - (Fuchs, E.), s. 288-300. ISBN 978-80-7015-020-7.
    [Jak učit matematice žáky ve věku 10-16 let. Litomyšl (CZ), 24.10.2013-26.10.2013]
    Institucionální podpora: RVO:67985840
    Klíčová slova: education of teachers * improving professional skills * problem posing
    Kód oboru RIV: AM - Pedagogika a školství
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0238339
     
     
  6. 6.
    0431346 - MÚ 2015 RIV CZ cze K - Konferenční příspěvek (tuzemská konf.)
    Tichá, Marie
    Objevování struktury slovních úloh ve vzdělávání učitelů.
    [Discovering the structure of word problems in teacher education.]
    Matematika 6 : Matematické vzdělávání v primární škole - tradice, inovace. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2014 - (Uhlířová, M.), s. 260-264. ISBN 978-80-244-4062-0.
    [Elementary Mathematics Education 2014. Olomouc (CZ), 23.04.2014-25.04.2014]
    Grant CEP: GA ČR(CZ) GA14-01417S
    Institucionální podpora: RVO:67985840
    Klíčová slova: professionalism * inquiry based education * problem posing * structure of problem
    Kód oboru RIV: AM - Pedagogika a školství
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0235941
    Název souboruStaženoVelikostKomentářVerzePřístup
    Ticha.pdf0161.1 KBVydavatelský postprintvyžádat
     
     
  7. 7.
    0383605 - MÚ 2013 RIV CZ cze K - Konferenční příspěvek (tuzemská konf.)
    Hošpesová, A. - Tichá, Marie
    Pravidelnosti a závislosti jako prostředí pro badatelsky orientované vyučování.
    [Regularities and dependences as an environment for inquiry based education.]
    Setkání učitelů matematiky všech typů a stupňů škol. Plzeň: Vydavatelský servis, 2012 - (Ausbergerová, M.; Bastl, B.; Lávička, M.), s. 69-74. ISBN 978-80-86843-38-4.
    [Setkání učitelů matematiky všech typů a stupňů škol. Srní na Šumavě (CZ), 08.11.2012-10.11.2012]
    Institucionální podpora: RVO:67985840
    Klíčová slova: teachers profession * inquiry based education * primary school
    Kód oboru RIV: AM - Pedagogika a školství
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0213489
     
     
  8. 8.
    0381372 - MÚ 2013 RIV CZ cze K - Konferenční příspěvek (tuzemská konf.)
    Tichá, Marie
    Zlomky ve vyučování matematice na 1. stupni ZŠ : několik postřehů.
    [Fractions in elementary mathematics education : some observations.]
    Jak učit matematice žáky ve věku 10 -16 let : sborník příspěvků celostátní konference. Plzeň: SUMA JČMF, 2012 - (Stehlíková, N.), s. 151-158. ISBN 978-80-86843-34-6.
    [Jak učit matematice žáky ve věku 10 -16 let. Litomyšl (CZ), 20.11.2011-22.11.2011]
    Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z10190503
    Klíčová slova: elementary mathematics education * fractions * representations and interpretations
    Kód oboru RIV: AM - Pedagogika a školství
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0211859
    Název souboruStaženoVelikostKomentářVerzePřístup
    Ticha3.pdf8196.8 KBVydavatelský postprintvyžádat
     
     
  9. 9.
    0351127 - MÚ 2011 RIV CZ cze K - Konferenční příspěvek (tuzemská konf.)
    Hošpesová, A. - Tichá, Marie
    Rozvíjení přirozené diferenciace ve vyučování matematice.
    [Development of natural differentiation in mathematics classroom.]
    Setkání učitelů matematiky všech typů a stupňů škol 2010. Plzeň: Vydavatelský servis, 2010 - (Lávička, M.; Bastl, B.), s. 121-126. ISBN 978-80-86843-30-8.
    [Setkání učitelů matematiky všech typů a stupňů škol 2010. Srní (CZ), 04.11.2010-06.11.2010]
    Grant CEP: GA ČR(CZ) GA406/08/0710
    Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z10190503
    Klíčová slova: professional competences * heterogeneity * natural differentiation * substantial learning
    Kód oboru RIV: AM - Pedagogika a školství
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0190947
     
     
  10. 10.
    0314453 - MÚ 2009 RIV CZ cze K - Konferenční příspěvek (tuzemská konf.)
    Tichá, Marie
    Tvoření úloh v přípravě učitelů matematiky.
    [Problem posing in frame of teacher training.]
    11. setkání učitelů matematiky všech typů a stupňů škol. Plzeň: Vydavatelský servis, 2008 - (Lávička, M.; Bastl, B.), s. 309-314. ISBN 978-80-86843-21-6.
    [Setkání učitelů matematiky všech typů a stupňů škol/11./. Srní (CZ), 06.11.2008-08.11.2008]
    Grant CEP: GA ČR(CZ) GA406/08/0710
    Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z10190503
    Klíčová slova: professional competence of teachers * pedagogical content knowledge * problem posing
    Kód oboru RIV: AM - Pedagogika a školství
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0164957
     
     

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.