Výsledky vyhledávání
- 1.0468697 - MÚ 2017 RIV CZ cze K - Konferenční příspěvek (tuzemská konf.)
Samková, L. - Tichá, Marie
O některých miskoncepcích souvisejících se schopností argumentovat.
[About some misconceptions related to argumentation skills.]
Cesty k matematice II. Praha: Matfyzpress, 2016 - (Hromadová, J.; Slavík, A.), s. 58-66. ISBN 978-80-7378-326-6.
[Cesty k matematice II. Praha (CZ), 22.09.2016-23.09.2016]
Grant CEP: GA ČR(CZ) GA14-01417S
Institucionální podpora: RVO:67985840
Klíčová slova: general statements * argumentation skills * inqiry-based education
Kód oboru RIV: AM - Pedagogika a školství
http://kdm.karlin.mff.cuni.cz/konference2016/sbornik.pdf
Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0266536Název souboru Staženo Velikost Komentář Verze Přístup Ticha4.pdf 9 854.2 KB Vydavatelský postprint vyžádat - 2.0460298 - MÚ 2017 RIV CZ cze K - Konferenční příspěvek (tuzemská konf.)
Tichá, Marie - Samková, L.
Badatelsky orientované vzdělávání jako jedna z cest ke zkvalitňování profesionality učitelů.
[Inquiry based education as one of the ways to improving teachers professionalism.]
Elementary mathematics education 2016. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2016 - (Uhlířová, M.), s. 222-226. ISBN 978-80-905281-3-0.
[Elementary Mathematics Education (EME) 2016. Olomouc (CZ), 20.04.2016-22.04.2016]
Grant CEP: GA ČR(CZ) GA14-01417S
Institucionální podpora: RVO:67985840
Klíčová slova: inquiry-based education * teachers professionalism * primary school * argumentation
Kód oboru RIV: AM - Pedagogika a školství
Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0260415Název souboru Staženo Velikost Komentář Verze Přístup Ticha5.pdf 3 781.8 KB Vydavatelský postprint vyžádat - 3.0441505 - MÚ 2015 RIV CZ cze K - Konferenční příspěvek (tuzemská konf.)
Hošpesová, A. - Tichá, Marie
Řešení a tvoření úloh (nejen v přípravě učitelů).
[Problem solving and problem posing (not only in teacher training).]
Dva dny s didaktikou matematiky 2014. Praha: Pedagogická fakulta UK, 2014 - (Vondrová, N.), s. 9-17. ISBN 978-80-7290-801-1.
[Dva dny s didaktikou matematiky 2014. Praha (CZ), 13.02.2014-14.02.2014]
Grant CEP: GA ČR(CZ) GA14-01417S
Institucionální podpora: RVO:67985840
Klíčová slova: problem solving * problem posing * structure of problem
Kód oboru RIV: AM - Pedagogika a školství
Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0244498 - 4.0441499 - MÚ 2015 RIV CZ cze K - Konferenční příspěvek (tuzemská konf.)
Tichá, Marie - Hošpesová, A.
Sedm podob badatelsky orietovaného vyučování matematice III.
[Seven forms of inquiry-based mathematics teaching III.]
Setkání učitelů matematiky všech typů a stupňů škol. Plzeň: Vydavatelský servis, 2014 - (Bastl, B.; Lávička, M.), s. 217-224. ISBN 978-80-86843-45-2.
[Setkání učitelů matematiky všech typů a stupňů škol. Srní na Šumavě (CZ), 06.11.2014-08.11.2014]
Grant CEP: GA ČR(CZ) GA14-01417S
Institucionální podpora: RVO:67985840
Klíčová slova: inquiry based teaching * substantial learning environments * problem posing
Kód oboru RIV: AM - Pedagogika a školství
Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0244492 - 5.0434232 - MÚ 2015 RIV CZ cze K - Konferenční příspěvek (tuzemská konf.)
Tichá, Marie - Hošpesová, A.
Tvoření úloh dané struktury.
[Posing problems with a given structure.]
Jak učit matematice žáky ve věku 10-16 let :sborník příspěvků celostátní konference. Praha: Jednota českých matematiků a fyziků, 2014 - (Fuchs, E.), s. 288-300. ISBN 978-80-7015-020-7.
[Jak učit matematice žáky ve věku 10-16 let. Litomyšl (CZ), 24.10.2013-26.10.2013]
Institucionální podpora: RVO:67985840
Klíčová slova: education of teachers * improving professional skills * problem posing
Kód oboru RIV: AM - Pedagogika a školství
Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0238339 - 6.0431346 - MÚ 2015 RIV CZ cze K - Konferenční příspěvek (tuzemská konf.)
Tichá, Marie
Objevování struktury slovních úloh ve vzdělávání učitelů.
[Discovering the structure of word problems in teacher education.]
Matematika 6 : Matematické vzdělávání v primární škole - tradice, inovace. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2014 - (Uhlířová, M.), s. 260-264. ISBN 978-80-244-4062-0.
[Elementary Mathematics Education 2014. Olomouc (CZ), 23.04.2014-25.04.2014]
Grant CEP: GA ČR(CZ) GA14-01417S
Institucionální podpora: RVO:67985840
Klíčová slova: professionalism * inquiry based education * problem posing * structure of problem
Kód oboru RIV: AM - Pedagogika a školství
Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0235941 - 7.0383605 - MÚ 2013 RIV CZ cze K - Konferenční příspěvek (tuzemská konf.)
Hošpesová, A. - Tichá, Marie
Pravidelnosti a závislosti jako prostředí pro badatelsky orientované vyučování.
[Regularities and dependences as an environment for inquiry based education.]
Setkání učitelů matematiky všech typů a stupňů škol. Plzeň: Vydavatelský servis, 2012 - (Ausbergerová, M.; Bastl, B.; Lávička, M.), s. 69-74. ISBN 978-80-86843-38-4.
[Setkání učitelů matematiky všech typů a stupňů škol. Srní na Šumavě (CZ), 08.11.2012-10.11.2012]
Institucionální podpora: RVO:67985840
Klíčová slova: teachers profession * inquiry based education * primary school
Kód oboru RIV: AM - Pedagogika a školství
Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0213489 - 8.0381372 - MÚ 2013 RIV CZ cze K - Konferenční příspěvek (tuzemská konf.)
Tichá, Marie
Zlomky ve vyučování matematice na 1. stupni ZŠ : několik postřehů.
[Fractions in elementary mathematics education : some observations.]
Jak učit matematice žáky ve věku 10 -16 let : sborník příspěvků celostátní konference. Plzeň: SUMA JČMF, 2012 - (Stehlíková, N.), s. 151-158. ISBN 978-80-86843-34-6.
[Jak učit matematice žáky ve věku 10 -16 let. Litomyšl (CZ), 20.11.2011-22.11.2011]
Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z10190503
Klíčová slova: elementary mathematics education * fractions * representations and interpretations
Kód oboru RIV: AM - Pedagogika a školství
Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0211859Název souboru Staženo Velikost Komentář Verze Přístup Ticha3.pdf 8 196.8 KB Vydavatelský postprint vyžádat - 9.0351127 - MÚ 2011 RIV CZ cze K - Konferenční příspěvek (tuzemská konf.)
Hošpesová, A. - Tichá, Marie
Rozvíjení přirozené diferenciace ve vyučování matematice.
[Development of natural differentiation in mathematics classroom.]
Setkání učitelů matematiky všech typů a stupňů škol 2010. Plzeň: Vydavatelský servis, 2010 - (Lávička, M.; Bastl, B.), s. 121-126. ISBN 978-80-86843-30-8.
[Setkání učitelů matematiky všech typů a stupňů škol 2010. Srní (CZ), 04.11.2010-06.11.2010]
Grant CEP: GA ČR(CZ) GA406/08/0710
Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z10190503
Klíčová slova: professional competences * heterogeneity * natural differentiation * substantial learning
Kód oboru RIV: AM - Pedagogika a školství
Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0190947 - 10.0314453 - MÚ 2009 RIV CZ cze K - Konferenční příspěvek (tuzemská konf.)
Tichá, Marie
Tvoření úloh v přípravě učitelů matematiky.
[Problem posing in frame of teacher training.]
11. setkání učitelů matematiky všech typů a stupňů škol. Plzeň: Vydavatelský servis, 2008 - (Lávička, M.; Bastl, B.), s. 309-314. ISBN 978-80-86843-21-6.
[Setkání učitelů matematiky všech typů a stupňů škol/11./. Srní (CZ), 06.11.2008-08.11.2008]
Grant CEP: GA ČR(CZ) GA406/08/0710
Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z10190503
Klíčová slova: professional competence of teachers * pedagogical content knowledge * problem posing
Kód oboru RIV: AM - Pedagogika a školství
Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0164957