Výsledky vyhledávání

  1. 1.
    0312260 - MÚ 2009 RIV CZ cze M - Část monografie knihy
    Roubíček, Filip
    Komunikace a kultura vyučování matematice.
    [Communications and mathematics classroom culture.]
    Cesty zdokonalování kultury vyučování matematice. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Č. Budějovicích, 2007 - (Hošpesová, A.; Stehlíková, N.; Tichá, M.), s. 177-205. ISBN 978-80-7394-052-2
    Grant CEP: GA ČR GA406/05/2444
    Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z10190503
    Klíčová slova: mathematics education * communication * representations
    Kód oboru RIV: AM - Pedagogika a školství
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0163369
     
     
  2. 2.
    0312196 - MÚ 2009 RIV CZ cze M - Část monografie knihy
    Hošpesová, A. - Tichá, Marie
    Kvalifikovaná pedagogická reflexe - cesta ke zlepšení kultury vyučování?
    [Qualified pedagogical reflection - is it the way of enhancement of mathematics classroom culture?]
    Cesty zdokonalování kultury vyučování matematice. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Č. Budějovicích, 2007 - (Hošpesová, A.; Stehlíková, N.; Tichá, M.), s. 49-80. ISBN 978-80-7394-052-2
    Grant CEP: GA ČR GA406/05/2444
    Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z10190503
    Klíčová slova: mathematics classroom culture * subject didactical competence * qualified pedagogical reflection
    Kód oboru RIV: AM - Pedagogika a školství
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0163326
     
     
  3. 3.
    0041235 - MÚ 2007 RIV DE ger M - Část monografie knihy
    Tichá, Marie - Hošpesová, A.
    Einige Episoden von der Reise zur Entdeckung und zum Verständnis des Bruchbegriffes.
    [Some episodes from the way to discovering and to understanding of the notion of fraction.]
    Mathematikdidaktik im Wissenschaftsgefüge: Zum Verstehen und Unterrichten mathematischen Denkens. Osnabrück: Forschungsinstitut für Mathematikdidaktik, 2006 - (Kaune, C.; Schwank, I.; Sjuts, J.), s. 139-154. ISBN 3-925386-49-1
    Grant CEP: GA ČR(CZ) GA406/05/2444
    Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z10190503
    Klíčová slova: notion of fraction * representation and interpretation
    Kód oboru RIV: AM - Pedagogika a školství
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0134771
    Název souboruStaženoVelikostKomentářVerzePřístup
    Ticha1.pdf11.5 MBVydavatelský postprintvyžádat
     
     


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.