Výsledky vyhledávání

  1. 1.
    0441505 - MÚ 2015 RIV CZ cze K - Konferenční příspěvek (tuzemská konf.)
    Hošpesová, A. - Tichá, Marie
    Řešení a tvoření úloh (nejen v přípravě učitelů).
    [Problem solving and problem posing (not only in teacher training).]
    Dva dny s didaktikou matematiky 2014. Praha: Pedagogická fakulta UK, 2014 - (Vondrová, N.), s. 9-17. ISBN 978-80-7290-801-1.
    [Dva dny s didaktikou matematiky 2014. Praha (CZ), 13.02.2014-14.02.2014]
    Grant CEP: GA ČR(CZ) GA14-01417S
    Institucionální podpora: RVO:67985840
    Klíčová slova: problem solving * problem posing * structure of problem
    Kód oboru RIV: AM - Pedagogika a školství
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0244498
     
     
  2. 2.
    0441499 - MÚ 2015 RIV CZ cze K - Konferenční příspěvek (tuzemská konf.)
    Tichá, Marie - Hošpesová, A.
    Sedm podob badatelsky orietovaného vyučování matematice III.
    [Seven forms of inquiry-based mathematics teaching III.]
    Setkání učitelů matematiky všech typů a stupňů škol. Plzeň: Vydavatelský servis, 2014 - (Bastl, B.; Lávička, M.), s. 217-224. ISBN 978-80-86843-45-2.
    [Setkání učitelů matematiky všech typů a stupňů škol. Srní na Šumavě (CZ), 06.11.2014-08.11.2014]
    Grant CEP: GA ČR(CZ) GA14-01417S
    Institucionální podpora: RVO:67985840
    Klíčová slova: inquiry based teaching * substantial learning environments * problem posing
    Kód oboru RIV: AM - Pedagogika a školství
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0244492
     
     
  3. 3.
    0434232 - MÚ 2015 RIV CZ cze K - Konferenční příspěvek (tuzemská konf.)
    Tichá, Marie - Hošpesová, A.
    Tvoření úloh dané struktury.
    [Posing problems with a given structure.]
    Jak učit matematice žáky ve věku 10-16 let :sborník příspěvků celostátní konference. Praha: Jednota českých matematiků a fyziků, 2014 - (Fuchs, E.), s. 288-300. ISBN 978-80-7015-020-7.
    [Jak učit matematice žáky ve věku 10-16 let. Litomyšl (CZ), 24.10.2013-26.10.2013]
    Institucionální podpora: RVO:67985840
    Klíčová slova: education of teachers * improving professional skills * problem posing
    Kód oboru RIV: AM - Pedagogika a školství
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0238339
     
     
  4. 4.
    0383605 - MÚ 2013 RIV CZ cze K - Konferenční příspěvek (tuzemská konf.)
    Hošpesová, A. - Tichá, Marie
    Pravidelnosti a závislosti jako prostředí pro badatelsky orientované vyučování.
    [Regularities and dependences as an environment for inquiry based education.]
    Setkání učitelů matematiky všech typů a stupňů škol. Plzeň: Vydavatelský servis, 2012 - (Ausbergerová, M.; Bastl, B.; Lávička, M.), s. 69-74. ISBN 978-80-86843-38-4.
    [Setkání učitelů matematiky všech typů a stupňů škol. Srní na Šumavě (CZ), 08.11.2012-10.11.2012]
    Institucionální podpora: RVO:67985840
    Klíčová slova: teachers profession * inquiry based education * primary school
    Kód oboru RIV: AM - Pedagogika a školství
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0213489
     
     
  5. 5.
    0351127 - MÚ 2011 RIV CZ cze K - Konferenční příspěvek (tuzemská konf.)
    Hošpesová, A. - Tichá, Marie
    Rozvíjení přirozené diferenciace ve vyučování matematice.
    [Development of natural differentiation in mathematics classroom.]
    Setkání učitelů matematiky všech typů a stupňů škol 2010. Plzeň: Vydavatelský servis, 2010 - (Lávička, M.; Bastl, B.), s. 121-126. ISBN 978-80-86843-30-8.
    [Setkání učitelů matematiky všech typů a stupňů škol 2010. Srní (CZ), 04.11.2010-06.11.2010]
    Grant CEP: GA ČR(CZ) GA406/08/0710
    Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z10190503
    Klíčová slova: professional competences * heterogeneity * natural differentiation * substantial learning
    Kód oboru RIV: AM - Pedagogika a školství
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0190947
     
     
  6. 6.
    0106947 - MU-W 20040154 RIV CZ cze K - Konferenční příspěvek (tuzemská konf.)
    Tichá, Marie - Hošpesová, A. - Macháčková, J.
    Kompetence učitele a akční výzkum ve vyučování matematice.
    [Teacherďs competences and action research in mathematics teaching.]
    9. setkání učitelů matematiky všech typů a stupňů škol. Plzeň: JČMF, 2004, s. 315-322.
    [Setkání učitelů matematiky všech typů a stupňů škol/9./. Srní (CZ), 11.11.2004-13.11.2004]
    Grant CEP: GA ČR GA406/02/0829
    Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z1019905
    Klíčová slova: subject didactic and pedagogical competence of teacher * self-and common reflection * action research
    Kód oboru RIV: AM - Pedagogika a školství
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0014119
    Název souboruStaženoVelikostKomentářVerzePřístup
    Ticha.pdf0694.1 KBVydavatelský postprintvyžádat
     
     
  7. 7.
    0106822 - MU-W 20040029 RIV CZ cze K - Konferenční příspěvek (tuzemská konf.)
    Tichá, Marie - Hošpesová, A.
    Učíme se z praxe.
    [We learn from practice.]
    Cesty (k) poznávání v matematice primární školy. Olomouc: Univerzita Palackého, Pedagogická fakulta, 2004, s. 23-33.
    [Cesty (k) poznání v matematice primární školy. Olomouc (CZ), 22.04.2004-24.04.2004]
    Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z1019905
    Klíčová slova: cultivation of teachers * action research * collective reflection
    Kód oboru RIV: AM - Pedagogika a školství
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0013996
     
     
  8. 8.
    0106809 - MU-W 20040016 RIV CZ cze K - Konferenční příspěvek (tuzemská konf.)
    Hošpesová, A. - Tichá, Marie
    Kolektivní reflexe ve vyučování matematice.
    [Collective reflections in mathematics lessons.]
    Dva dny s didaktikou matematiky 2003. Praha: UK, Pedagogická fakulta, 2003, s. 7-15.
    [Dva dny s didaktikou matematiky. Praha (CZ), 13.02.2003-14.02.2003]
    Grant CEP: GA ČR GA406/02/0829
    Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z1019905
    Klíčová slova: action research * collective reflection * competences
    Kód oboru RIV: AM - Pedagogika a školství
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0013983
    Název souboruStaženoVelikostKomentářVerzePřístup
    Ticha1.pdf01.2 MBVydavatelský postprintvyžádat
     
     


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.