Výsledky vyhledávání

  1. 1.
    0490145 - NHÚ 2019 RIV US eng J - Článek v odborném periodiku
    Kovářík, Jaromír - Mengel, F. - Romero, J. G.
    Learning in network games.
    Quantitative Economics. Roč. 9, č. 1 (2018), s. 85-139. ISSN 1759-7323. E-ISSN 1759-7331
    Grant CEP: GA ČR(CZ) GA14-22044S
    Institucionální podpora: RVO:67985998
    Klíčová slova: experiments * game theory * heterogeneity
    Obor OECD: Applied Economics, Econometrics
    Impakt faktor: 1.561, rok: 2018
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0284438
     
     
  2. 2.
    0486873 - NHÚ 2018 RIV US eng J - Článek v odborném periodiku
    Kovářík, Jaromír - Brañas-Garza, P. - Davidson, M. W. - Haim, D. A. - Carcelli, S. - Fowler, J. H.
    Digit ratio (2D:4D) and social integration: an effect of prenatal sex hormones.
    Network Science. Roč. 5, č. 4 (2017), s. 476-489. ISSN 2050-1242
    Grant CEP: GA ČR(CZ) GA14-22044S
    Institucionální podpora: RVO:67985998
    Klíčová slova: social networks * digit ratio * prenatal androgens
    Obor OECD: Applied Economics, Econometrics
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0281580
     
     
  3. 3.
    0476511 - NHÚ 2018 RIV US eng J - Článek v odborném periodiku
    Calo-Blanco, A. - Kovářík, Jaromír - Mengel, F. - Romero, J. G.
    Natural disasters and indicators of social cohesion.
    PLoS ONE. Roč. 12, č. 6 (2017), s. 1-13, č. článku e0176885. ISSN 1932-6203. E-ISSN 1932-6203
    Grant CEP: GA ČR(CZ) GA14-22044S
    Institucionální podpora: RVO:67985998
    Klíčová slova: social cohesion * trust * climate
    Obor OECD: Applied Economics, Econometrics
    Impakt faktor: 2.766, rok: 2017
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0272992
     
     
  4. 4.
    0459196 - NHÚ 2017 RIV US eng J - Článek v odborném periodiku
    Kovářík, Jaromír - Levin, D. - Wang, T.
    Ellsberg paradox: ambiguity and complexity aversions compared.
    Journal of Risk and Uncertainty. Roč. 52, č. 1 (2016), s. 47-64. ISSN 0895-5646. E-ISSN 1573-0476
    Grant CEP: GA ČR(CZ) GA14-22044S
    Institucionální podpora: RVO:67985998
    Klíčová slova: ambiguity * complexity * compound risk
    Kód oboru RIV: AH - Ekonomie
    Impakt faktor: 1.298, rok: 2016
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0259429
     
     
  5. 5.
    0445236 - NHÚ 2016 RIV DE eng J - Článek v odborném periodiku
    Kovářík, Jaromír - van der Leij, M. J.
    Risk aversion and social networks.
    Review of Network Economics. Roč. 13, č. 2 (2014), s. 121-155. ISSN 2194-5993. E-ISSN 1446-9022
    Grant CEP: GA ČR(CZ) GA14-22044S
    Institucionální podpora: RVO:67985998
    Klíčová slova: clustering coefficient * degree distribution * local/global search
    Kód oboru RIV: AH - Ekonomie
    Impakt faktor: 0.447, rok: 2014
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0247586
     
     
  6. 6.
    0443959 - NHÚ 2016 RIV CH eng J - Článek v odborném periodiku
    Espinosa, M. P. - Kovářík, Jaromír
    Prosocial behavior and gender.
    Frontiers in Behavioral Neuroscience. Roč. 9, April/Article Number 88 (2015), s. 1-9. ISSN 1662-5153
    Grant CEP: GA ČR(CZ) GA14-22044S
    Institucionální podpora: RVO:67985998
    Klíčová slova: gender * prosocial behavior * treatment effects
    Kód oboru RIV: AH - Ekonomie
    Impakt faktor: 3.392, rok: 2015
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0246576
     
     
  7. 7.
    0438344 - NHÚ 2015 RIV GB eng J - Článek v odborném periodiku
    Hsieh, Ch.-S. - Kovářík, Jaromír - Logan, T.
    How central are clients in sexual networks created by commercial sex?
    Scientific Reports. Roč. 4, Article number 7540 (2014), s. 1-8. ISSN 2045-2322. E-ISSN 2045-2322
    Grant CEP: GA ČR(CZ) GA14-22044S
    Institucionální podpora: RVO:67985998
    Klíčová slova: HIV infections * sexually transmitted infections * sexual networks
    Kód oboru RIV: FN - Epidemiologie, infek. nemoci a klin. imunologie
    Impakt faktor: 5.578, rok: 2014
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0241762
     
     


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.