Výsledky vyhledávání
- 1.0426031 - PSÚ 2014 RIV CZ slo K - Konferenční příspěvek (tuzemská konf.)
Vancu, Eva
Psychická odolnosť a emočná regulácia u adolescentov – sociálne determinanty.
[Psychological resilience and emotional regulation in adolescents - social determinants.]
Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2013. Hradec Králové: Magnanimitas, 2013, s. 2072-2078. ISBN 978-80-87952-00-9.
[Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky. Hradec Králové (CZ), 09.12.2013-13.12.2013]
Grant CEP: GA ČR(CZ) GAP407/12/2325
Institucionální podpora: RVO:68081740
Klíčová slova: adolescence * resilience * emotional regulation
Kód oboru RIV: AN - Psychologie
Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0231792 - 2.0425159 - PSÚ 2014 CZ cze K - Konferenční příspěvek (tuzemská konf.)
Karaffová, Eva - Štefančíková, Z.
Sociálně-kognitivní analýza školní šikany.
[Socio-cognitive analysis of school bullying.]
QUAERE 2013: recenzovaný sborník příspěvků interdisciplinární mezinárodní vědecké konference doktorandů a odborných asistentů: 20.-24. května 2013. Vol. 3. Hradec Králové: Magnanimitas, 2013, s. 1889-1893. ISBN 978-80-905243-7-8.
[QUAERE 2013. Hradec Králové (CZ), 20.05.2013-24.05.2013]
Grant CEP: GA ČR(CZ) GAP407/12/2325
Institucionální podpora: RVO:68081740
Klíčová slova: bullying * socio-cognitive analysis * prevention and intervention
Kód oboru RIV: AN - Psychologie
Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0231071Název souboru Staženo Velikost Komentář Verze Přístup Socialne-kognitivni_ analyza_skolni_sikany.pdf 0 521.1 KB Autorský postprint vyžádat - 3.0383821 - PSÚ 2013 CZ cze K - Konferenční příspěvek (tuzemská konf.)
Janošová, Pavlína
Dívky a chlapci ve školní třídě.
[Girls and boys in the school class.]
Aktuální trendy ve výchovném poradenství: sborník příspěvků ze semináře: závěrečný seminář projektu ESF Inovace kurzu pro výchovné poradce CZ.1.07/1.3.03/03.0017. Liberec: Technická univerzita v Liberci, 2012, s. 16-23. ISBN 978-80-7372-883-0.
[Aktuální trendy ve výchovném poradenství. Liberec (CZ), 16.06.2012]
Grant CEP: GA ČR(CZ) GAP407/12/2325
Institucionální podpora: RVO:68081740
Klíčová slova: gender * school * bullying * group dynamics * pedagogical intervention
Kód oboru RIV: AN - Psychologie
Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0213651