Výsledky vyhledávání

  1. 1.
    0325604 - PSÚ 2010 RIV SK cze C - Konferenční příspěvek (zahraniční konf.)
    Urbánek, Tomáš
    Metody zjišťování spokojenosti zákazníka.
    [Methods of assessment of customer's satisfaction.]
    PSYCHOLOGICA XXXIX. Zborník z medzinárodnej konferencie „Osobnosť v kontexte kognícií, emocionality a motivácií“.. Bratislava: Stimul, 2008, s. 620-628. ISBN 978-80-89-236-459.
    [Osobnosť v kontexte kognícií, emocionality a motivácií. Bratislava (SK), 15.11.2007-16.11.2007]
    Grant CEP: GA ČR GA402/07/1486
    Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z70250504
    Klíčová slova: customer’s satisfaction * quality * assessment/measurement methods
    Kód oboru RIV: AN - Psychologie
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0172954
     
     


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.