Výsledky vyhledávání
- 1.0325604 - PSÚ 2010 RIV SK cze C - Konferenční příspěvek (zahraniční konf.)
Urbánek, Tomáš
Metody zjišťování spokojenosti zákazníka.
[Methods of assessment of customer's satisfaction.]
PSYCHOLOGICA XXXIX. Zborník z medzinárodnej konferencie „Osobnosť v kontexte kognícií, emocionality a motivácií“.. Bratislava: Stimul, 2008, s. 620-628. ISBN 978-80-89-236-459.
[Osobnosť v kontexte kognícií, emocionality a motivácií. Bratislava (SK), 15.11.2007-16.11.2007]
Grant CEP: GA ČR GA402/07/1486
Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z70250504
Klíčová slova: customer’s satisfaction * quality * assessment/measurement methods
Kód oboru RIV: AN - Psychologie
Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0172954