Výsledky vyhledávání

  1. 1.
    0390650 - SOÚ 2013 CZ cze N - Článek v novinách
    Vojtíšková, Kateřina
    Neoliberální politika a špatné ekonomické výsledky programů masové privatizace v post-komunistických státech v 90. letech 20. století.
    [Neoliberal policy and economic performance in the post-communist countries that implemented rapid mass privatisation.]
    Britské listy. -, - (2012). ISSN 1213-1792
    Institucionální podpora: RVO:68378025
    Klíčová slova: mass privatisation * post-communist countries * economic performance
    Kód oboru RIV: AO - Sociologie, demografie
    http://www.blisty.cz/art/63551.html
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0219576
     
     
  2. 2.
    0359210 - SOÚ 2012 CZ cze N - Článek v novinách
    Vojtíšková, Kateřina
    Statická dělnická rodina - „někdo taky musí dělat.
    [Stable working class family – “somebody has to do the job”.]
    Socioweb. Roč. 9, č. 4 (2011), s. 3-5. ISSN 1214-1720
    Grant CEP: GA MŠMT 2D06014
    Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z70280505
    Klíčová slova: social reproduction * qualitative research * working class
    Kód oboru RIV: AO - Sociologie, demografie
    http://www.socioweb.cz/index.php?disp=temata&shw=374&lst=116
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0197041
     
     
  3. 3.
    0359205 - SOÚ 2012 CZ cze N - Článek v novinách
    Vojtíšková, Kateřina
    Jak nejlépe vychovávat – „optimální výchova“.
    [How to raise children – “an optimal education”.]
    Socioweb. Roč. 9, č. 4 (2011), s. 5-6. ISSN 1214-1720
    Grant CEP: GA MŠMT 2D06014
    Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z70280505
    Klíčová slova: parental style * history * expert standards
    Kód oboru RIV: AO - Sociologie, demografie
    http://www.socioweb.cz/index.php?disp=temata&shw=374&lst=116
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0197037
     
     
  4. 4.
    0330825 - SOÚ 2010 CZ cze N - Článek v novinách
    Vojtíšková, Kateřina
    Kontroverze v diskuzi o standardu učitele / učitelky.
    [Controversy in the discussion about Professional Standards for Teachers.]
    Socioweb. Roč. 7, č. 5 (2009), s. 5-7. ISSN 1214-1720
    Grant CEP: GA MŠMT 2D06014
    Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z70280505
    Klíčová slova: educational policy * family * values
    Kód oboru RIV: AO - Sociologie, demografie
    http://www.socioweb.cz
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0176519
     
     
  5. 5.
    0312308 - SOÚ 2009 CZ cze N - Článek v novinách
    Vojtíšková, Kateřina
    Výběr střední školy v rodinách.
    [Secondary school selection in families.]
    Socioweb. Roč. 6, č. 6 (2008), s. 13-14. ISSN 1214-1720
    Grant CEP: GA MŠMT 2D06014
    Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z70280505
    Klíčová slova: education * family * value
    Kód oboru RIV: AO - Sociologie, demografie
    http://www.socioweb.cz
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0163404
     
     
  6. 6.
    0087396 - SOÚ 2008 CZ cze N - Článek v novinách
    Vojtíšková, Kateřina
    Jsou děti z víceletých gymnázií normální puberťáci? První výsledky z focus group.
    [Are children attending eight/six-year secondary schools („gymnázia“) just normal pubescents? First results of focus group research.]
    Socioweb. Roč. 5, č. 9 (2007), s. 3-5. ISSN 1214-1720
    Grant CEP: GA MŠMT 2D06014
    Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z70280505
    Klíčová slova: leisure activities * focus group * family
    Kód oboru RIV: AO - Sociologie, demografie
    www.socioweb.cz
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0149248
     
     
  7. 7.
    0087395 - SOÚ 2008 CZ cze N - Článek v novinách
    Vojtíšková, Kateřina
    Kvalitativní výzkumy vzdělanostních nerovností.
    [Qualitative research on educational inequlities.]
    Socioweb. Roč. 5, č. 6 (2007), s. 5-6. ISSN 1214-1720
    Grant CEP: GA MŠMT 2D06014
    Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z70280505
    Klíčová slova: educational inequalities * education * family
    Kód oboru RIV: AO - Sociologie, demografie
    www.socioweb.cz
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0149247
     
     


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.