Výsledky vyhledávání

  1. 1.
    0566573 - SOÚ 2023 RIV CZ cze E - Elektronický dokument
    Braun-Kohlová, M. - Urban, J. - Stachová, Jana - Čermák, Daniel
    Postoje k půdě.
    [Attitudes to soil.]
    [datový soubor]. - Praha: Sociologický ústav AV ČR, 2022
    Grant ostatní: AV ČR(CZ) StrategieAV21/21
    Program: StrategieAV
    Institucionální podpora: RVO:68378025
    Klíčová slova: attitudes * public * soil
    Obor OECD: Sociology
    https://www.doi.org/10.14473/V2209b
    Trvalý link: https://hdl.handle.net/11104/0337885
     
     
  2. 2.
    0536835 - SOÚ 2021 RIV CZ cze E - Elektronický dokument
    Stachová, Jana - Čermák, Daniel
    Postoje ke stromům v české společnosti.
    [Attitudes towards trees in Czech society.]
    [datový soubor]. - Praha: Sociologický ústav AV ČR, v. v. i., 2020
    Grant ostatní: AV ČR(CZ) StrategieAV21/21
    Program: StrategieAV
    Institucionální podpora: RVO:68378025
    Klíčová slova: trees * attitudes * values
    Obor OECD: Sociology
    http://nesstar.soc.cas.cz/webview/index/en/nesstar/-SDA.c.nesstar/-esky.d.1/V-zkumy-CVVM-Na-e-spole-nost-ot-zky-na-zak-zku.d.353/Vn-m-n-strom-v-krajin-/fStudy/V2009b
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0314584
     
     
  3. 3.
    0485812 - SOÚ 2019 RIV CZ cze E - Elektronický dokument
    Stachová, Jana
    Lesy jako součást krajiny a zdroj poznání.
    [Forests as part of the landscape and a source of knowledge.]
    [datový soubor]. - Praha: Sociologický ústav AV ČR, v. v. i., 2018
    Grant ostatní: AV ČR(CZ) StrategieAV21/9
    Program: StrategieAV
    Institucionální podpora: RVO:68378025
    Klíčová slova: forest * forestry * forest functions
    Obor OECD: Sociology
    http://nesstar.soc.cas.cz/webview/index.jsp?v=2&node=0&submode=ddi&study=http%3A%2F%2F147.231.52.118%3A80%2Fobj%2FfStudy%2FV1706c&mode=documentation&top=yes
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0280754
     
     


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.