Výsledky vyhledávání
- 1.0198969 - UJC-A 20030090 RIV SK cze C - Konferenční příspěvek (zahraniční konf.)
Štícha, František
Gramatický výzkum dříve a dnes: korpus jako výzva.
[Grammatical research in the past and nowadays: corpus as an appeal.]
Tradícia a perspektívy gramatického výskumu na Slovensku. Bratislava: Veda, 2003 - (Šimková, M.), s. 24-31. ISBN 80-224-0732-1.
[Tradícia a perspektívy gramatického výskumu na Slovensku. Smolenice (SK), 08.10.2001-09.10.2001]
Grant CEP: GA MŠMT LN00A063
Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z9061902
Klíčová slova: corpus linguistic * grammar * linguistic theory
Kód oboru RIV: AI - Jazykověda
Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0094596 - 2.0198388 - UJC-A 20020040 RIV DK eng C - Konferenční příspěvek (zahraniční konf.)
Klímová, Jana
Computational Processing of Czech Derived Words.
Proceedings of Tenth Euralex International Congress, Euralex 2002. Copenhagen: Center for Sprogteknologi, 2002 - (Braasch, A.; Povlsen, C.), s. 137-144. ISBN 87-90708-09-1.
[Euralex 2002. Copenhagen (DK), 13.08.2002-17.08.2002]
Grant CEP: GA MŠMT LN00A063
Klíčová slova: Czech * derivation * processing
Kód oboru RIV: AI - Jazykověda
Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0094015 - 3.0108915 - UJC-A 20043067 RIV DE cze C - Konferenční příspěvek (zahraniční konf.)
Pravdová, Markéta
K způsobům persvaze v reklamních projevech.
[Ways of persuasion in advertising.]
Polyslav 7. Beiträge der Europäischen Slavistischen Linguistik. München: Otto Sagner, 2004 - (Bayer, M.; Betsch, M.; Błaszczak, J.), s. 131-136. ISBN 3-87690-882-5.
[Polyslav /7./. Tübingen (DE), 18.09.2003-20.09.2003]
Grant CEP: GA MŠMT LN00A063
Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z9061902
Klíčová slova: language of advertising * persuasion * sociolinguistics
Kód oboru RIV: AI - Jazykověda
Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0016030 - 4.0108913 - UJC-A 20043065 RIV CZ cze C - Konferenční příspěvek (zahraniční konf.)
Pravdová, Markéta
Reklama jako zvláštní typ sdělování.
[Advertising as a special type of communication.]
Vztah langue a parole v perspektivě "interaktivního obratu" v lingvistickém zkoumání. Sborník příspěvků z 3. mezinárodní konference. Olomouc: Univerzita Palackého, 2004 - (Pořízka, P.; Polách, V.), s. 248-253. ISBN 80-244-0838-4.
[Setkání mladých lingvistů /3./. Olomouc (CZ), 14.05.2002-15.05.2002]
Grant CEP: GA MŠMT LN00A063
Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z9061902
Klíčová slova: language of advertising * pragmalinguistics
Kód oboru RIV: AI - Jazykověda
Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0016028