Výsledky vyhledávání

  1. 1.
    0198969 - UJC-A 20030090 RIV SK cze C - Konferenční příspěvek (zahraniční konf.)
    Štícha, František
    Gramatický výzkum dříve a dnes: korpus jako výzva.
    [Grammatical research in the past and nowadays: corpus as an appeal.]
    Tradícia a perspektívy gramatického výskumu na Slovensku. Bratislava: Veda, 2003 - (Šimková, M.), s. 24-31. ISBN 80-224-0732-1.
    [Tradícia a perspektívy gramatického výskumu na Slovensku. Smolenice (SK), 08.10.2001-09.10.2001]
    Grant CEP: GA MŠMT LN00A063
    Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z9061902
    Klíčová slova: corpus linguistic * grammar * linguistic theory
    Kód oboru RIV: AI - Jazykověda
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0094596
     
     
  2. 2.
    0198388 - UJC-A 20020040 RIV DK eng C - Konferenční příspěvek (zahraniční konf.)
    Klímová, Jana
    Computational Processing of Czech Derived Words.
    Proceedings of Tenth Euralex International Congress, Euralex 2002. Copenhagen: Center for Sprogteknologi, 2002 - (Braasch, A.; Povlsen, C.), s. 137-144. ISBN 87-90708-09-1.
    [Euralex 2002. Copenhagen (DK), 13.08.2002-17.08.2002]
    Grant CEP: GA MŠMT LN00A063
    Klíčová slova: Czech * derivation * processing
    Kód oboru RIV: AI - Jazykověda
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0094015
     
     
  3. 3.
    0108915 - UJC-A 20043067 RIV DE cze C - Konferenční příspěvek (zahraniční konf.)
    Pravdová, Markéta
    K způsobům persvaze v reklamních projevech.
    [Ways of persuasion in advertising.]
    Polyslav 7. Beiträge der Europäischen Slavistischen Linguistik. München: Otto Sagner, 2004 - (Bayer, M.; Betsch, M.; Błaszczak, J.), s. 131-136. ISBN 3-87690-882-5.
    [Polyslav /7./. Tübingen (DE), 18.09.2003-20.09.2003]
    Grant CEP: GA MŠMT LN00A063
    Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z9061902
    Klíčová slova: language of advertising * persuasion * sociolinguistics
    Kód oboru RIV: AI - Jazykověda
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0016030
     
     
  4. 4.
    0108913 - UJC-A 20043065 RIV CZ cze C - Konferenční příspěvek (zahraniční konf.)
    Pravdová, Markéta
    Reklama jako zvláštní typ sdělování.
    [Advertising as a special type of communication.]
    Vztah langue a parole v perspektivě "interaktivního obratu" v lingvistickém zkoumání. Sborník příspěvků z 3. mezinárodní konference. Olomouc: Univerzita Palackého, 2004 - (Pořízka, P.; Polách, V.), s. 248-253. ISBN 80-244-0838-4.
    [Setkání mladých lingvistů /3./. Olomouc (CZ), 14.05.2002-15.05.2002]
    Grant CEP: GA MŠMT LN00A063
    Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z9061902
    Klíčová slova: language of advertising * pragmalinguistics
    Kód oboru RIV: AI - Jazykověda
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0016028
     
     


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.