Výsledky vyhledávání

  1. 1.
    0585327 - SOÚ 2025 RIV CZ cze J - Článek v odborném periodiku
    Prokschová, Daniela
    Evropská unie v učebnicích občanského vzdělávání: limity, inovace a výzvy.
    [European Union in the Civic Education Textbooks: Limits, Innovations, and Challenges.]
    Orbis scholae. Roč. 17, č. 3 (2023), s. 1-28. ISSN 1802-4637
    Grant CEP: GA MŠMT(CZ) LX22NPO5101
    Institucionální podpora: RVO:68378025
    Klíčová slova: civic education * European Union * primary school * lower secondary school * textbook analysis, * content analysis
    Obor OECD: Political science
    Způsob publikování: Open access
    https://karolinum.cz/casopis/orbis-scholae/online-first/clanek-12441
    Trvalý link: https://hdl.handle.net/11104/0353036
    Název souboruStaženoVelikostKomentářVerzePřístup
    J_Prokschova_Orbis Scholae_17_3_2023.pdf0756.4 KBVydavatelský postprintpovolen
     
     
  2. 2.
    0584612 - PSÚ 2025 US eng J - Článek v odborném periodiku
    Šikl, Radovan - Brücknerová, K. - Švedová, H. - Děchtěrenko, Filip - Ugwitz, P. - Chmelík, J. - Pokorná, H. - Juřík, V.
    Who benefits and who doesn't in virtual reality learning: An experimental study comparing two types of school.
    Journal of Computer Assisted Learning. březen (2024). ISSN 0266-4909. E-ISSN 1365-2729
    Institucionální podpora: RVO:68081740
    Klíčová slova: immediate recollection and knowledge retention * immersive virtual reality * inequities in education * media comparison research * secondary school
    Obor OECD: Psychology (including human - machine relations)
    Impakt faktor: 5, rok: 2022
    Způsob publikování: Omezený přístup
    https://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1111/jcal.12973
    Trvalý link: https://hdl.handle.net/11104/0352492
    Název souboruStaženoVelikostKomentářVerzePřístup
    0584612 J Šikl et al_Who_benefits_and_who_doesnt_in_virtual_reality_le.pdf01.9 MBVydavatelský postprintvyžádat
     
     
  3. 3.
    0578625 - SOÚ 2024 CZ cze V - Výzkumná zpráva
    Kyselá, Monika
    Hodnocení kvality vzdělávání a možnosti dosažení vzdělání českou veřejností – srpen/září 2023.
    [Evaluation of the quality of education and educational attainment of the Czech public - August/September 2023.]
    1. - Praha: Sociologický ústav AV ČR, v. v. i., 2023. 7 s. Tiskové zprávy CVVM, or231024.
    Institucionální podpora: RVO:68378025
    Klíčová slova: public opinion * education * grammar school * primary school * university * secondary school * abilities * evaluation * inclusion
    Obor OECD: Sociology
    https://cvvm.soc.cas.cz/cz/tiskove-zpravy/ostatni/5746-hodnoceni-kvality-vzdelavani-a-moznosti-dosazeni-vzdelani-ceskou-verejnosti-srpen-zari-2023
    Trvalý link: https://hdl.handle.net/11104/0348294
     
     
  4. 4.
    0578190 - NHÚ 2024 RIV CZ cze V - Výzkumná zpráva
    Protivínský, Tomáš
    Přijímačky na střední školy: promyšlený mechanismus nebo velká národní loterie?.
    [Secondary school admissions: a sophisticated mechanism or a big national lottery?]
    Praha: Národohospodářský ústav AV ČR, v. v. i., 2023. 48 s. Studie IDEA, 14/2023. ISBN 978-80-7344- 697-0
    Grant ostatní: AV ČR(CZ) StrategieAV21/22
    Program: StrategieAV
    Institucionální podpora: RVO:67985998
    Klíčová slova: secondary school admissions * Czech Republic
    Obor OECD: Applied Economics, Econometrics
    https://idea.cerge-ei.cz/files/IDEA_Studie_14_2023_Prijimacky_1016.pdf
    Trvalý link: https://hdl.handle.net/11104/0347230
     
     
  5. 5.
    0572314 - PSÚ 2025 RIV GB eng J - Článek v odborném periodiku
    Vorlíček, R. - Kollerová, Lenka
    Being disliked and bullied: A case revealing interplay between peer status and bullying.
    Children & Society. Roč. 38, č. 2 (2024), s. 419-435. ISSN 0951-0605. E-ISSN 1099-0860
    Grant CEP: GA MŠMT(CZ) LX22NPO5101
    Institucionální podpora: RVO:68081740
    Klíčová slova: cyberbullying * lower-secondary school * peer rejection processes * peer status * social exclusion * traditional bullying * victimization
    Obor OECD: Psychology (including human - machine relations)
    Impakt faktor: 1.7, rok: 2022
    Způsob publikování: Open access
    https://onlinelibrary.wiley.com/doi/epdf/10.1111/chso.12712
    Trvalý link: https://hdl.handle.net/11104/0343123
    Název souboruStaženoVelikostKomentářVerzePřístup
    0572314 J Kollerová Being disliked and bullied....pdf5149 KBVydavatelský postprintpovolen
     
     
  6. 6.
    0502132 - SSČ 2019 RIV cze U - Uspořádání akce
    Bílková, Barbora
    Nebojte se vědy.
    [Don´t be afraid of science.]
    [Česká republika, 01.01.2018-31.12.2018, (W-CST 2200/0)]
    Institucionální podpora: RVO:60457856
    Klíčová slova: science * secondary school * lecture
    Obor OECD: Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0294562
     
     
  7. 7.
    0495575 - SOÚ 2019 CZ cze V - Výzkumná zpráva
    Tuček, Milan
    Postoje obyvatel České republiky k novele zákona o českém školství, platbám za vysoké školy a státním maturitám – září 2018.
    [Attitudes of the Czech society towards an amendment of a law about Czech educational system, higher education fees and standardized secondary school graduation tests – September 2018.]
    1. - Praha: Sociologický ústav AV ČR, v. v. i., 2018. 6 s. Tiskové zprávy CVVM, or181031.
    Institucionální podpora: RVO:68378025
    Klíčová slova: educational system * secondary school * graduation tests * fees
    Kód oboru RIV: AO - Sociologie, demografie
    https://cvvm.soc.cas.cz/en/press-releases/other/other/4738-attitudes-of-the-czech-society-towards-an-amendment-of-a-law-about-czech-educational-system-higher-education-fees-and-standardized-secondary-school-graduation-tests-september-20172?auid=653
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0288986
     
     
  8. 8.
    0490111 - ÚI 2019 RIV CZ cze J - Článek v odborném periodiku
    Bartáková, I. - Chvál, M. - Martinková, Patrícia
    Predikční validita zkoušek zakončujících středoškolské vzdělávání a přijímacích testů na vysoké školy.
    [The Predictive Validity of School Leaving Examinations and University Entrance Tests.]
    Pedagogika. Roč. 68, č. 1 (2018), s. 66-85. ISSN 0031-3815
    Grant CEP: GA ČR GJ15-15856Y
    Institucionální podpora: RVO:67985807
    Klíčová slova: predictive value * secondary-school grade point average * entrance tests * predictor * academic success university grade point average
    Obor OECD: Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
    http://pages.pedf.cuni.cz/pedagogika/?cat=23857&lang=cs
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0284401
     
     
  9. 9.
    0432219 - ÚČL 2015 CZ cze B - Monografie kniha jako celek
    Ibrahim, Robert
    Teorie literatury: učebnice pro střední školy.
    [Theory of literature: textbook.]
    Plzeň: Fraus, 2014. 56 s. ISBN 978-80-7238-926-1
    Institucionální podpora: RVO:68378068
    Klíčová slova: literary theory * secondary school text-book * theory of verse
    Kód oboru RIV: AJ - Písemnictví, masmédia, audiovize
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0236653
     
     
  10. 10.
    0432204 - ÚČL 2015 CZ cze J - Článek v odborném periodiku
    Ibrahim, Robert
    K ústní zkoušce z češtiny (Máj Karla Hynka Máchy).
    [Oral Examination in Czech (Karel Hynek Mácha’s Máj).]
    Český jazyk a literatura. Roč. 64, č. 5 (2014), s. 209-212. ISSN 0009-0786
    Institucionální podpora: RVO:68378068
    Klíčová slova: Czech secondary school-leaving examination * text edition * theory of verse
    Kód oboru RIV: AJ - Písemnictví, masmédia, audiovize
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0236662
     
     

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.