Výsledky vyhledávání
- 1.0572313 - PSÚ 2025 RIV US eng J - Článek v odborném periodiku
Spiegler, O. - Žingora, Tibor - Jugert, P.
Classroom ethnic diversity, teacher support, and peer victimization: Evidence from four European countries.
Infant and Child Development. Roč. 33, č. 2 (2024). ISSN 1522-7227. E-ISSN 1522-7219
Institucionální podpora: RVO:68081740
Klíčová slova: adolescents * ethnic diversity * peer victimization * school adjustment * teacher support
Obor OECD: Psychology (including human - machine relations)
Impakt faktor: 2.2, rok: 2022
Způsob publikování: Open access
https://onlinelibrary.wiley.com/doi/epdf/10.1002/icd.2413
Trvalý link: https://hdl.handle.net/11104/0343127Název souboru Staženo Velikost Komentář Verze Přístup 0572313 J Zingora Classroom ethnic diversity teacher support and peer victimization .pdf 0 1.5 MB Autorský preprint vyžádat - 2.0487198 - OÚ 2018 RIV eng U - Uspořádání akce
Ptáčková, Jarmila - Klimeš, Ondřej
Minorities in Their Own Lands: Cultural Security Among Ethnic and Cultural Minorities Across Asia.
[Prague, 08.12.2017-09.12.2017, (K-WRD 43/18)]
Institucionální podpora: RVO:68378009
Klíčová slova: cultural minorities * cultural security * ethnic diversity
Obor OECD: 5.6 Political science
Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0281879