Výsledky vyhledávání

  1. 1.
    0411067 - UTIA-B 20030054 CZ cze K - Konferenční příspěvek (tuzemská konf.)
    Janžura, Martin - Nielsen, Jan
    Metoda segmentace v "change-point" problému.
    [A method of segmentation in the change-point problem.]
    Praha: JČMF, 2002. ISBN 80-7015-900-6. In: ROBUST'2002. Sborník prací dvanácté zimní školy JČMF. - (Antoch, J.; Dohnal, G.; Klaschka, J.), s. 163-177
    [ROBUST'2002 /12./. Hejnice (CZ), 21.01.2002-25.01.2002]
    Grant CEP: GA ČR GA201/00/1149
    Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z1075907
    Klíčová slova: segmentation * change-point problem * statistical decision problem
    Kód oboru RIV: BB - Aplikovaná statistika, operační výzkum
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0131154
     
     
  2. 2.
    0364871 - ÚTIA 2012 RIV CZ eng C - Konferenční příspěvek (zahraniční konf.)
    Šmíd, Martin
    A Simple Decision Problem of a Market Maker.
    Mathematical Methods in Economics 2011. Prague: Proffesional publishing, 2011, s. 694-697. ISBN 978-80-7431-058-4.
    [Mathematical Methods in Economics 2011. Janská Dolina (SK), 06.09.2011-09.09.2011]
    Grant CEP: GA ČR GA402/09/0965; GA ČR GAP402/10/1610; GA ČR GAP402/10/0956
    Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z10750506
    Klíčová slova: market microstructure * market makers * decision problem * probability constraints * stochastic optimization
    Kód oboru RIV: BB - Aplikovaná statistika, operační výzkum
    http://library.utia.cas.cz/separaty/2011/E/smid-a simple decision problem of a market maker.pdf
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0200240
     
     


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.