Výsledky vyhledávání
- 1.0503236 - NHU-C 2019 RIV CZ cze J - Článek v odborném periodiku
Hanousek, Jan - Jurajda, Štěpán
Názvy společností a jejich vliv na výkonnost firem.
[Corporate names and performance.]
Politická ekonomie. Roč. 66, č. 6 (2018), s. 671-688. ISSN 0032-3233. E-ISSN 0032-3233
Grant CEP: GA ČR GA18-18509S
Institucionální podpora: Progres-Q24
Klíčová slova: brand name * onomastics * order effects
Obor OECD: Applied Economics, Econometrics
Impakt faktor: 0.341, rok: 2018
Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0295061 - 2.0430988 - NHU-C 2015 CZ eng V - Výzkumná zpráva
Hanousek, Jan - Jurajda, Štěpán
Corporate names and performance.
Praha: CERGE-EI, 2014. 23 s. CERGE-EI discussion paper series, 2014 - 224.
Grant ostatní: UK(CZ) UNCE 204005/2012
Institucionální podpora: PRVOUK-P23
Klíčová slova: brand name * onomastics * order * alphabetical sorting
Kód oboru RIV: AH - Ekonomie
Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0241498 - 3.0430986 - NHÚ 2015 CZ eng V - Výzkumná zpráva
Hanousek, Jan - Jurajda, Štěpán
Corporate names and performance.
Praha: CERGE-EI, 2014. 23 s. CERGE-EI discussion paper series, 2014 - 224.
Institucionální podpora: RVO:67985998
Klíčová slova: brand name * onomastics * order * alphabetical sorting
Kód oboru RIV: AH - Ekonomie
Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0235646