Vytisknout
0565688 - ÚSD 2023 RIV US eng J - Článek v odborném periodiku
Šisler, V. - Poetzsch, H. - Hannemann, T. - Cuhra, Jaroslav - Pinkas, J.
History, Heritage, and Memory in Video Games. Approaching the Past in Svoboda 1945. Liberation and Train to Sachsenhausen.
Games and Culture. Roč. 17, č. 6 (2022), s. 901-914. ISSN 1555-4120. E-ISSN 1555-4139
Institucionální podpora: RVO:68378114
Klíčová slova: memory * heritage * video games
Obor OECD: History (history of science and technology to be 6.3, history of specific sciences to be under the respective headings)
Impakt faktor: 2.8, rok: 2022
Způsob publikování: Omezený přístup
https://journals.sagepub.com/doi/10.1177/15554120221115402
Trvalý link: https://hdl.handle.net/11104/0338070
Šisler, V. - Poetzsch, H. - Hannemann, T. - Cuhra, Jaroslav - Pinkas, J.
History, Heritage, and Memory in Video Games. Approaching the Past in Svoboda 1945. Liberation and Train to Sachsenhausen.
Games and Culture. Roč. 17, č. 6 (2022), s. 901-914. ISSN 1555-4120. E-ISSN 1555-4139
Institucionální podpora: RVO:68378114
Klíčová slova: memory * heritage * video games
Obor OECD: History (history of science and technology to be 6.3, history of specific sciences to be under the respective headings)
Impakt faktor: 2.8, rok: 2022
Způsob publikování: Omezený přístup
https://journals.sagepub.com/doi/10.1177/15554120221115402
Trvalý link: https://hdl.handle.net/11104/0338070