Vytisknout
0556600 - PSÚ 2023 RIV CH eng J - Článek v odborném periodiku
Brom, C. - Kolek, L. - Lukavský, Jiří - Děchtěrenko, Filip - Volná, K.
To Quiz or to Shoot When Practicing Grammar? Catching and Holding the Interest of Child Learners: A Field Study.
Frontiers in Psychology. Roč. 13, duben (2022), č. článku 856623. E-ISSN 1664-1078
Institucionální podpora: RVO:68081740
Klíčová slova: game-based learning (GBL) * quiz * intrinsic integration * learning analytics * persistence * interest * distraction
Obor OECD: Psychology (including human - machine relations)
Impakt faktor: 3.8, rok: 2022
Způsob publikování: Open access
https://www.frontiersin.org/articles/10.3389/fpsyg.2022.856623/full
Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0330772
Brom, C. - Kolek, L. - Lukavský, Jiří - Děchtěrenko, Filip - Volná, K.
To Quiz or to Shoot When Practicing Grammar? Catching and Holding the Interest of Child Learners: A Field Study.
Frontiers in Psychology. Roč. 13, duben (2022), č. článku 856623. E-ISSN 1664-1078
Institucionální podpora: RVO:68081740
Klíčová slova: game-based learning (GBL) * quiz * intrinsic integration * learning analytics * persistence * interest * distraction
Obor OECD: Psychology (including human - machine relations)
Impakt faktor: 3.8, rok: 2022
Způsob publikování: Open access
https://www.frontiersin.org/articles/10.3389/fpsyg.2022.856623/full
Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0330772