Vytisknout
0353094 - OÚ 2011 RIV LT eng J - Článek v odborném periodiku
Strnad, Jaroslav
Introducing the interpretation of medieval Hindi texts into the Hindi curriculum: An alternative approach.
[Zařazování interpretace středověkých hindských textů to učebních plánů hindštiny: alternativní přístup.]
Acta Orientalia Vilnensia. Roč. 9, č. 2 (2010), s. 25-38. ISSN 1648-2662.
[Regional Conference on Indology for Central and Eastern Europe - New Perspectives in Education about India /2./. Vilnijus, 24.8.2006-26. 8.2006]
Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z90210515
Klíčová slova: Hindi * texts * analysis
Kód oboru RIV: AI - Jazykověda
Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0192434
Strnad, Jaroslav
Introducing the interpretation of medieval Hindi texts into the Hindi curriculum: An alternative approach.
[Zařazování interpretace středověkých hindských textů to učebních plánů hindštiny: alternativní přístup.]
Acta Orientalia Vilnensia. Roč. 9, č. 2 (2010), s. 25-38. ISSN 1648-2662.
[Regional Conference on Indology for Central and Eastern Europe - New Perspectives in Education about India /2./. Vilnijus, 24.8.2006-26. 8.2006]
Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z90210515
Klíčová slova: Hindi * texts * analysis
Kód oboru RIV: AI - Jazykověda
Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0192434