Košík

  1. 1.
    0584160 - ÚJČ 2024 RIV GB eng J - Článek v odborném periodiku
    Sherman, Tamah - Tůma, F.
    Claiming insufficient knowledge in pairwork and groupwork classroom activities.
    Learning Culture and Social Interaction. Roč. 43, December 20232 (2023), č. článku 100758. ISSN 2210-6561. E-ISSN 2210-657X
    Institucionální podpora: RVO:68378092
    Klíčová slova: claims of insufficient knowledge * learning in interaction * conversation Analysis * epistemics * multimodality * groupwork
    Obor OECD: Linguistics
    Impakt faktor: 1.9, rok: 2022
    Způsob publikování: Open access
    https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2210656123000740?ref=pdf_download&fr=RR-2&rr=86443f5a0e92b391
    Trvalý link: https://hdl.handle.net/11104/0352188
     
     

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.