Košík

  1. 1.
    0572313 - PSÚ 2025 RIV US eng J - Článek v odborném periodiku
    Spiegler, O. - Žingora, Tibor - Jugert, P.
    Classroom ethnic diversity, teacher support, and peer victimization: Evidence from four European countries.
    Infant and Child Development. Roč. 33, č. 2 (2024). ISSN 1522-7227. E-ISSN 1522-7219
    Institucionální podpora: RVO:68081740
    Klíčová slova: adolescents * ethnic diversity * peer victimization * school adjustment * teacher support
    Obor OECD: Psychology (including human - machine relations)
    Impakt faktor: 2.2, rok: 2022
    Způsob publikování: Open access
    https://onlinelibrary.wiley.com/doi/epdf/10.1002/icd.2413
    Trvalý link: https://hdl.handle.net/11104/0343127
    Název souboruStaženoVelikostKomentářVerzePřístup
    0572313 J Zingora Classroom ethnic diversity teacher support and peer victimization .pdf01.5 MBAutorský preprintvyžádat
     
     

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.