Košík

  1. 1.
    0544560 - ÚI 2022 RIV US eng J - Článek v odborném periodiku
    Kolek, L. - Šisler, V. - Martinková, Patrícia - Brom, C.
    Can video games change attitudes towards history? Results from a laboratory experiment measuring short- and long-term effects.
    Journal of Computer Assisted Learning. Roč. 37, č. 5 (2021), s. 1348-1369. ISSN 0266-4909. E-ISSN 1365-2729
    Grant CEP: GA ČR(CZ) GA21-03658S
    Institucionální podpora: RVO:67985807
    Klíčová slova: differential item functioning * explicit attitudes * game-based learning * history representation * implicit attitudes * media in education * video games
    Obor OECD: Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)
    Impakt faktor: 3.761, rok: 2021
    Způsob publikování: Omezený přístup
    http://dx.doi.org/10.1111/jcal.12575
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0321405
     
     

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.