Košík

  1. 1.
    0483682 - MÚ 2018 RIV CZ eng J - Článek v odborném periodiku
    Samková, L. - Tichá, Marie
    On the way to observe how future primary school teachers reason about fractions.
    Journal on Efficiency and Responsibility in Education and Science. Roč. 10, č. 4 (2017), s. 93-100. ISSN 2336-2375
    Grant CEP: GA ČR(CZ) GA14-01417S
    Institucionální podpora: RVO:67985840
    Klíčová slova: Concept Cartoons * fractions * future primary school teachers * problem solving
    Obor OECD: Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
    https://www.eriesjournal.com/index.php/eries/article/view/167
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0278898
    Název souboruStaženoVelikostKomentářVerzePřístup
    Ticha.pdf6775.7 KBVydavatelský postprintvyžádat
     
     

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.