0349678 - MÚ 2011 RIV FR eng C - Konferenční příspěvek (zahraniční konf.)
Tichá, Marie - Hošpesová, A.Problem posing and development of pedagogical content knowledge in pre-service teacher training.
CERME 6 Proceedings of the Sixth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education. Lyon: INRP, 2010 - (Furane-Guerrier, V.; Soury-Lavergne, F.; Arzarello, F.), s. 1941-1950. ISBN 978-2-7342-1190-7.
[CERME 6 - Sixth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education. Lyon (FR), 28.01.2009-01.02.2009]
Grant CEP: GA ČR(CZ) GA406/08/0710
Grant ostatní: Projekt COMENIUS(XE) 142453-LLP-1-2008-1-PL-COMENIUS-CMP
Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z10190503
Klíčová slova: mathematics education * teacher training * content knowledge * problem posing * natural differentiation
Kód oboru RIV: AM - Pedagogika a školství
Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0189847